A tartalomból

Az Audi világa

Audi A2 tanulmányautó

A kizárólag elektromos hajtású A2 tanulmányautó Frankfurtban a 64. nemzetközi autószalonon mutatkozik be a közönségnek. A concept autó betekintést nyújt a jövő elektromos mobilitásának világába. Az A2 kényelmes helyet biztosít négy utas számára, minden ülés önálló kialakítású.

Az Audi A2 concept 3,8 méter hosszú, 1,69 méter széles és 1,49 méter magas, ezzel együtt elegáns, erőteljes és sportos. Minden részletben decens, a fehér showcar sötét üvegteteje egy gombnyomással átlátszóra kapcsolható.

Az Audi ezzel a tanulmányautóval a LED technológia újabb előrelépését mutatja be. A concept autó már a Matrix Beam technikáját, azaz az Audi vakításmentes LED technikájú távolsági fényszóróját alkalmazza.

Limitált kisszéria: az Audi exkluzív koncepciója, az A8 L W12

Az Audi bemutatta Frankfurt am Main-ban az IAA-n az A8 L W12 kisszériás koncepcióját, ami egy exkluzív közönségi kört szólít meg. A limuzin, ami az „Audi exkluzív koncepció” nevet viseli, belső tere minden részletében kifinomultan jelenik meg – „Poltrona Frau” bőrrel és natúr „Olive Ash” fa dekorlécekkel.

Az A8, az Audi zászlóshajója, már a szériagyártás során rendíthetetlenül magas minőséggel bűvöl el – belső terében minden érzékszervvel átélhetővé válik a gyártási minőségi szint. Az Audi exkluzív koncepciójú A8 L W12 modellnél még jobban a részletekbe merültek a márka képviselői.

Az olasz luxusmárka, Poltrona Frau konyak színű bőrével vonták be az üléseket – a bőrt különösen puhán, egyenletesen és természetesen dolgozták fel. Bőrrel bevont belső elemek egyesítik az autó berendezését; még az autó kulcsa is bőrrel lett bevonva.

Az „Olive Ash” fa dekorlécek kiváló kontrasztot adnak a Poltrona Frau féle bőrrel.
A küszöbökön az „Audi exclusive concept” (Audi exkluzív koncepció), továbbá exkluzív minőségű szőnyegpadló és lábtörlők egészítik ki a belső designt.

Az A8 L W12 szigorúan korlátozott számban lesz kapható, amely mindösszesen 50 db-ot jelent.

Audi S-modellek világpremierje a frankfurti IAA-n

Az Audi Frankfurtban, a nemzetközi autószalonon mutatta be először a közönségnek új S-modelljeit. Nagy teljesítmény alacsony fogyasztással, ez jellemzi az Audi új S-modelljeit. A négykarikás márka új „downsizing” stratégiájával az S6 modell akár 25 százalékkal kevesebb fogyasztással még sportosabb teljesítményre képes.

Az Audi S6 és S6 Avant

Sportos karakter, gazdag felszereltség – ez mindkét modellről elmondható. Mindkét jármű új motorral, egy négyliteres, biturbós V8 erőforrással felszerelt. Az S6 és S6 Avant motorjának teljesítménye 309 kW (420 lóerő). Az 1400-5300 közötti fordulatszám-tartományban 550 Nm forgatónyomaték mérhető. Az S6 4,8 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100 km/h-ra, az S6 Avantnál ugyanez 4,9 másodpercet vesz igénybe. Az elektronika által meghatározott végsebesség 250 km/h.

Az S6-os átlagfogyasztása 9,7 liter 100 kilométeren, míg az S6 Avantnál 9,8 liter. A takarékoskodást hengerkapcsolás és „Start- Stop- System” is segíti.

Váltóként a hétfokozatú, dupla kuplungos egységet használják, a quattro összkerékhajtással pedig a nyomatékot oldalanként elosztani képesek.

Az S6 és S6 Avant dinamikáját annak könnyű karosszériája is biztosítja, melyek 20 százaléka alumínium. Az Audi S6 1.895, az S6 Avant 1.950 kg kilogrammot nyom, sokkal kevesebbet, mint riválisai. Az S6 hossza 4.931 milliméter, az S6 Avant-é 4.634 milliméter.

Az Audi S6 és S6 Avant 2012 tavaszán kerül a kereskedőkhöz.

Az Audi S7 Sportback

Az Audi S7 Sportback ugyanazzal a motorral rendelkezik, mint az S6 és az S6 Avant, azaz négy literes TFSI, 420 lóerős és 550 Nm forgatónyomatékú erőforrással.
A V8 biturbó motor 4,9 másodperc alatt gyorsítja fel az ötajtós Coupét álló helyzetből, végsebessége 250 km/h. Az új modell a hengerkapcsolásnak is köszönhetően átlagosan 9,7 liter üzemanyagot fogyaszt.

A hatékonyság elsősorban a könnyű karosszéria számlájára írható. Az alumínium-hibrid építési technológiával mintegy 15 százalékkal kevesebbet nyom, mint a tiszta acél karosszériával rendelkező társai. A könnyűépítésű elemek közé tartozik például az elektronikusan nyitható hosszú csomagtér. Csomagterének befogadóképessége 535 liter, amely a hátsó ülések lehajtásával 1.390 literre növekszik.

Az erőátvitelt itt is a hétfokozatú váltó segíti. A hosszú motortér és tengelytáv kiváló arányokat teremt: az alacsony tetővonal pedig igazi coupé karaktert kölcsönöz az ötajtós Sportback-nek. A Sportback értékesítése 2012 tavaszán kezdődik.

Az Audi S8

Az Audi S8 luxus limuzin 2012 tavaszán kerül piacra. Az új 4.0 TFSI itt nem kevesebb, mint 520 lóerő teljesítményre, valamint 1.700-tól 5.500 tartományban mintegy 650 Nm forgatónyomatékra képes. 100 km/h-ra 4,2 másodperc alatt gyorsít fel, 250 km/h után a gyorsítást az elektronika már korlátozza.

Fogyasztása 100 km-en 10,2 liter, jóval alacsonyabb, mint versenytársaié. Az 5,2 literes V10 motorral felszerelt elődjéhez képest a fogyasztás 23 százalékkal csökkent, míg a teljesítmény 70 lóerővel növekedett. Váltója, nyolcfokozatú- tiptronic, amely összehozza a sportosságot és a hatékonyságot.

Az S8 mindössze 1.975 kilogrammot nyom. A luxus limuzin karosszériája ASF (Audi Space Frame) technológiával épült, szinte teljesen alumínium, csupán a B-oszlopok készültek nagy szilárdságú acélból. Ezek tömege 231 kg, amely a hagyományos acél-építési móddal 100 kg-mal többet nyomna.

Audi urban concept

Ismét új horizontokat tár fel a négykarikás márka: az Audi urban concept a nagyvárosi agglomerációk 1+1-üléses, szuperkönnyű járműve. A 2011-es IAA alkalmával megtekinthető műszaki tanulmány minden ma használatos járműkategóriát megkerülve a versenyautó, a roadster, a fun-car és a nagyvárosi city-autó ötvözetével fogalmaz meg radikálisan új koncepciót.

Az Audi urban concept nem elődök nyomdokain jár, fejlesztését kizárólag a könnyűszerkezetes építés, a gazdaságosság és a minimalizmus szigorú elvei határozták meg. Az eredmény pedig egy minden „ballaszt” nélküli járműkoncepció, amely kizárólag a sportos autózás színtiszta lényegére összpontosít.

Fedélzetén –egymás mögött enyhén eltolva – két személynek kínál helyet, mégpedig sportosan mély üléspozícióban. A vezető a kormánykereket és a pedálokat egyaránt testalkatához igazítja. A Spyder karakteres sajátossága ablakai keskenyen körbefutó csíkja, míg ajtói felfelé ferdén nyílnak.

Audi AG: Újabb értékesítési rekord szeptemberben

A világ minden részén folytatódik az Audi értékesítések növekedése: szeptemberben mintegy 120 200 autót szállított ki a vállalat, 17,1 százalékkal többet, mint az előző év ugyanezen hónapjában. Az eladások 9 százalékkal mintegy 67 200 járműre emelkedtek Európában, amely a brit és skandináv piacok erős növekedésének köszönhető. Különösen növekedett az eladások száma az USA-ban. Kínában a növekedés még nyilvánvalóbbá vált és a tavalyi adatokhoz képest 33,2 százalékkal több, mintegy 29 500 autót értékesítettek az „ingolstadtiak”.

Kínában a saját országon belül gyártott Audi A4L és Q5 modelleken kívül elsősorban a Q7 és az A8L növelte a négy karika sikerét. A felsőkategóriás terepjáró értékesítési adatai mintegy 1 600 gépjárművel, azaz 82,9 százalékkal növekedtek szeptemberben. A márka zászlóshajója, melyet márciusban vezettek be a kínai piacra, megduplázta elődjének eladási számait.

Az USA-ban az új, július óta kapható A6 Limousine segített a márka értékesítési adatainak fellendülésén. Az Audi of America 19,3 százalékos értékesítési plusszal, 9 725 járművel folytatta az elmúlt hónapokban megszokott kétjegyű növekedést. Januártól szeptemberig 84 981 autót adott el az Audi az USA-ban, ez 15,5 százalékkal több, mint a 2010-es év ugyanezen időszakában.

Németországban az AUDI AG további 7,5 százalékkal 20 002 prémium autóra növelte az eladásait. Ugyan úgy mint a többi európai országban az A6 új generációs modellje illetve elsősorban az A1 járult hozzá leginkább a növekedéshez szeptemberben.

A nyugat-európai eladások 11,6 százalékos növekedése (mintegy 518 600 autó) elsősorban az erős brit fejlődésnek köszönhető.

A kelet-európai növekedési dinamika szeptemberben 20,7 százalékos értékesítés emelkedéssel folytatódott. Ezt a növekedést a dél-amerikai erős fejlődés szárnyalta túl, ahol a márka eladásai 62 százalékkal növekedtek.

Hírek az Audi Hungaria életéből

Pro Universitate Díjat kapott Thomas Faustmann

A Széchenyi István Egyetemen, a 18. Győri Akadémiai Nap alkalmából megrendezett ünnepélyes szenátusi ülésen kihirdették, hogy az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. ügyvezetésének elnöke, Thomas Faustman ”PRO UNIVERSITATE” Díjban részesül. Ezen díj adományozásával a Széchenyi István Egyetem oktatási, tudományos teljesítményének minőségi fejlesztése, kapcsolatainak szélesítése érdekében végzett kiemelkedő tevékenységét ismeri el az intézmény.

Thomas Faustman elkötelezett híve a szakemberképzés, mindenekelőtt a mérnökképzés fejlesztésének. Ezt bizonyítja, hogy győri munkássága eredményeképpen az Audi és az Egyetem együttműködése kiszélesedett és erőteljes fejlődésnek indult.

Megalakult az Audi Intézet, amely a kutatási-fejlesztési együttműködés intézményes formája. Az ő kezdeményezésére és támogatásával jött létre az Audi Hungária Belsőégésű Motorok Tanszék. A tanszék idén tavasszal egyedülállóan modern laboratóriumi épülettel bővült.

Prof. Dr. Martin Winterkorn előadása a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen

Prof. Dr. rer. nat. Martin Winterkorn, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke szeptember 28-án „Anyagok a járműgyártásban“ témában tartott előadást a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen (BME) 300 egyetemi hallgatónak és további 100 vendégnek a politikai és gazdasági szférából.

A BME és az Audi Hungaria több éves együttműködésének jegyében Prof. Dr. Martin Winterkorn immár hatodszor tartott előadást a BME-n. Ebben az évben előadásával betekintést nyújtott az autóipari anyagszükséglet-és használat változatos világába.

Az Audi Hungaria számára nagyon fontos az együttműködés Magyarország legnagyobb műszaki egyetemeivel, a BME-vel, a győri Széchenyi István Egyetemmel és a Miskolci Egyetemmel, amelyeknek kulcsfontosságú szerepe van a munkaerő-utánpótlás biztosításában.

Emellett a vállalat számos rendezvényt és előadást szervez a VW konszern kutatóinak és vezetőinek részvételével.

Az Audi Hungaria és a BME kutatási projektjeit tematikus sokszínűség jellemzi: motoranalízisek, számítógépes szimulációk mellett fontos szerepet kap az új vizsgálati módszerek alkalmazása és fejlesztése is.

Az előadásról készült videónkat itt tekinthetik meg:

Bővül az Audi Hungaria Szerszámgyára

A fotón Bernhard Arbesmeier, az Audi Hungaria Szerszámgyárának vezetője, Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezetésének elnöke és Michael Breme, az Audi szerszámgyárak vezetője.

Bokrétaünnep az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. Szerszámgyárában: az elkövetkezendő hat hónapban a Szerszámgyár területe a jelenleginek közel duplájára, 28.000 négyzetméterre nő. A kibővített csarnokban a jövőben mintegy 10.000 négyzetméteren a karosszériaelemek kisszériás gyártása kap helyet. A beruházás összege 16,5 millió eurót tesz ki. A bővítéshez kapcsolódóan a vállalat 2013-ig mintegy 60 új munkahelyet hoz létre.

„A bővítéssel növeljük a szerszámgyár kapacitását, és lehetőséget teremtünk a technológiai fejlődésre és az optimalizálásra. Ezáltal a legjobb feltételek mellett első kézből nyújtunk prémium minőséget”, mondta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezetésének elnöke.

A Szerszámgyár az Audi Hungaria önálló pénzügyi elszámolású szervezeti egységeként működik. A kisszériás karosszériaelemek gyártásával az igazán sportos Audi RS -modellek megbízható beszállítójává vált. Jelenleg 11 párhuzamosan futó járműprojekthez gyártanak több mint 80 különböző karosszériaelemet. Az Audi Hungariánál készülnek többek között az RS5 és R8 egyes külső karosszériaelemei.

A Szerszámgyár 2005-ben nyílt meg Győrben. 2008 óta az Audi Hungaria önálló pénzügyi elszámolású szervezeti egységeként tevékenykedik. Ezen a területen több mint 380 munkatárs dolgozik. A bővítés a Szerszámgyár minden gyártási területén — a készülék- és berendezés - építésen, a szerszámgyártásban és a kisszériás karosszériaelem-gyártásban — lehetőséget teremt az optimalizálásra, a kapacitás növelésére, valamint technológiai fejlődésre.

Az Audi Hungaria diákprojektet támogat

Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. új támogatóként lép be a CAMPUS OF EXCELLENCE (COE) „Jövő MINT“ természettudományok ösztönzésére irányuló diákprojekt munkájába. Ennek keretében a vállalat támogatja a kiválasztott tanulók természettudományi tanulmányait öt éven keresztül. A vállalat szeptember 29-én köszöntötte az első hét ösztöndíjas tanulót és szüleiket.

A vállalat a Széchenyi István Egyetemmel és a Révai Miklós Gimnáziummal karöltve szeretné a középiskolai diákok érdeklődését a „MINT” tantárgyak, azaz matematika, informatika, természettudományok és technika irányába erősíteni, és egyúttal a tanulókat főiskolai és egyetemi tanulmányaikra felkészíteni. A tehetséges diákokat előzetes pályázattal és felméréssel választják ki a programban való részvételre.

A program részét képezik többek között egyetemi látogatások, tudományos workshopok, gyakorlat az Audi Hungariánál és egy mentorprogram is. A Révai Miklós Gimnázium ösztöndíjas tanulóinak részvételi költségeit az elkövetkezendő öt évben az Audi Hungaria vállalja. A kiválasztott tanulók a programot egy egyhetes tájékoztató fórummal kezdik október elején Németországban.

„Örömmel támogatjuk a „CAMPUS OF EXCELLENCE“ képzési programjának nagyszerű céljait. Ennek keretében támogatjuk a tehetséges fiatalok pályaválasztását, tanulmányaikat, azok finanszírozását és jövőképük alakítását“ – mondta Rozman Richárd, az Audi Hungaria személyügyekért felelős ügyvezető igazgatója.

A CAMPUS OF EXCELLENCE közhasznú társaságot 2005-ben alapították. A kezdeményezésben hét európai ország közel 100 vállalkozása, szövetsége, főiskolája és iskolája vesz részt. Az alapítás óta több mint 600 tanuló kapott ösztöndíjat. A program egyedülálló lehetőséget biztosít a fiatal tehetségeknek kapcsolatépítésre és nemzetközi tapasztalatok szerzésére.

Környezetvédelmi nyilatkozat

Sikeresen végrehajtottuk tervezett környezetvédelmi projektjeinket, melyek eredményeként környezeti teljesítményünk tovább javult.

A környezeti fejlesztéseket a környezetmenedzsment rendszer folyamatainak további optimálása, új, innovativ megoldások megjelenése támogatta.

A szakmai közösség több díjjal is elismerte környezetvédelmi teljesítményünket. Nagy örömmel tölt el, hogy az Európai bizottság EMAs-díja mellett ismét elnyerhettük a Közép-európai Környezeti jelentés Díjat is.

Környezetvédelmi nyilatkozatunk: KLIKK

Magas színvonalú műszaki vetélkedő az Audi Hungariánál

A csongrádi Batsányi János Gimnázium és Szakközépiskola tanulóinak csapata nyerte az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. által szervezett műszaki verseny, az „Audi Technik Kreaktivity“ döntőjét. Idén már negyedik alkalommal rendezték meg ezt a vetélkedőt magyar középiskolások és gimnazisták számára. A verseny feladata egy „gyors“ jármű tervezése és építése volt, amelyet nem belső égésű motor hajt. A rendezvényre az ország minden részéről érkeztek résztvevők. A 15 csapat reklámkampánnyal együtt mutatta be találmányát német nyelven is. A járműveknek egy 15 méter hosszú, egyenes pályán kellett végighaladniuk.

„Ezzel a versennyel az Audi Hungaria ismertté és vonzóvá válik a középiskolások körében is. Nagyon örülünk annak, hogy évről évre nő az érdeklődő és tehetséges fiatalok száma, akik ötleteiket és kreativitásukat bemutatják ezen a rendezvényen“, mondta Rozman Richárd, az Audi Hungaria személyügyekért felelős ügyvezető igazgatója.

Az országosan meghirdetett versenyre középiskolák és gimnáziumok tanulói nevezhettek. A mintegy 50 csapatból a legjobb 15 kerülhetett be - összesen 100 résztvevővel - a döntőbe. Az épített járműveknek, melyeknek súlya maximum 1,5 kilogramm lehetett, egy 15 méter hosszú és 1 méter széles egyenes pályán kellett párokban megmérkőzniük.

Az Audi Hungaria jármű- és motorgyártó szakembereiből álló zsűri értékelte a technikai kivitelezést, kreativitást, gyorsaságot, csapatmunkát, valamint a dizájnt, az innovációt és a két nyelven előadott reklámtervet. A zsűri tiszteletbeli tagja volt Vincze Ottó, többszörös válogatott futballista, az ETO Futballklub tehetséggondozó programjának vezetője.

Ezzel a versennyel az Audi Hungaria időben kapcsolatba kerül a járműfejlesztés iránt érdeklődő tehetséges diákokkal. A vállalat lehetőséget biztosít a résztvevőknek, hogy kipróbálhassák kreativitásukat, és megismerjék a projekt- és csapatmunka rejtelmeit.

Audi International Traineeprogram

Az Audi Trainee Program során a résztvevő pályakezdők előre meghatározott fejlesztési lépcsőket járnak végig. Az egyéves periódus alatt olyan tapasztalatra, tudásra és kapcsolati hálóra tesznek szert, melyek birtokában speciális tudást igénylő munkakörben tudják folytatni karrierjüket.

A Trainee Programban a résztvevők a célként kitűzött munkakörükhöz szorosan illeszkedő, szakterületeket átfogó rotációs programban vesznek részt. Ezáltal lehetőséget kapnak a vállalat egészén átívelő összefüggések és folyamatok megértésére.

A programra minden évben két alkalommal, szeptembertől novemberig és márciustól májusig lehet jelentkezni.

Bővebb információ és jelentkezés: http://audi.hu/trainee/

Audi International Trainee Program Roadshow

Ha szeretnél bővebb információt kapni az Audi International Traineeprogramról, akkor gyere el az információs előadásunkra, ahol minden kérdésedre választ adunk.

Az előadás részvevőit szeretettel várjuk egy állófogadásra. A részvételhez előzetes regisztráció szükséges.

Helyszínek és időpontok: KLIKK

2011 - őszi állásbörzék

Az elmúlt évekhez hasonlóan idén is részt veszünk a legnagyobb hazai állásbörzéken. Több, mint 70, diplomásoknak, pályakezdőknek, érettségivel és szakmunkás bizonyítvánnyal rendelkezőknek, gyakornokoknak szóló nyitott pozícióval várjuk leendő munkatársainkat és minden kedves érdeklődőt.

További részletekért kattintson: klikk

A jövő Győrben épül!

Aktuális álláshirdetéseink:

Audi International Traineeprogram

Felsőfokú végzettségűeknek

Érettségivel, technikusi / szakmunkásbizonyítvánnyal rendelkezőknek

Szakmai gyakorlati lehetőségek

Diplomamunka program



AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.
9027 Győr, Kardán u. 1.
Karrier vonal
+36 96 66 8888
Fax
+ 36 96 66 1261
Web
audi.hu/hu/karrier/
E-mail