![]() ![]() |
||||||
A tartalomból
Hírek az Audi világábólAz Audi Németország legelismertebb vállalata![]() Az Audi a „manager magazin“ független felmérése alapján Németország legelismertebb vállalata. Az Audi az imázsprofil tanulmány szerint 10 ágazat 170 cége közül került ki győztesként. Az autógyártó 4050 menedzser véleménye alapján került az első helyre. Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke Hamburgban vette át a kitüntetést. „A győzelem minden audis érdeme“ – mondta Stadler. Mindegy, hogy innovációs erő, menedzsment, vevőorientáltság, pénzügyi stabilitás vagy fenntarthatóság – az Audi minden értékelési kritérium alapján első helyen áll. A menedzser magazin imázsprofil tanulmányához 4050 menedzsert - igazgatótanácsi tagot, ügyvezetőt és vezetőt - kérdeztek meg. A felmérést két évente szervezik meg. A tanulmány eredményeit immáron 16. alkalommal tették közzé. Az Audi Q3 Németország legkedveltebb autója![]() Az Audi Q3 Németország legkedveltebb autója. Az „ADAC Motorwelt“ szaklap olvasói szavazásán 39 másik modellel szemben győzedelmeskedett. 330 000 olvasó adta le voksát a független szavazáson. A „minőség“ kategóriában az Audi A5 végzett a második helyen. A „Sárga angyal“ 5 kategóriában - „autó“, „minőség“, „innováció és környezet“, „személyiség“ és „jövő“- oszt ki díjakat. Audi A4: minden kategóriában a legjobb!![]() Az Audi A4 a DEKRA 2011-es használtautó beszámolója szerint a legkisebb hibaaránnyal rendelkező jármű. Ezzel az Audi egymás után negyedik alkalommal nyerte el a díjat. Az Audi A6 a harmadik helyen végzett. A „minden kategória legjobbja“ címmel a DEKRA szakértői évente azt a modellt tüntetik ki, amely három futásteljesítmény kategóriában a legkisebb hibaarányt mutatja fel. A becslés 2008-as bevezetése óta mindig ott volt egy Audi a legmegbízhatóbb autók között. Az elmúlt három évben az Audi A6, ebben az évben az Audi A4 a „minden kategória legjobbja“ cím tulajdonosa. Ez megerősíti a középkategóriás modellek megbízhatóságát. A DEKRA a járművek minőségét és biztonságát vizsgálja. Nyolc osztály, 15 millió megvizsgált autója közül a DEKRA minden járműtípus számára egy specifikus hibaprofilt készít 3 futásteljesítmény kategóriában. „A minden kategória legjobbja“ az a modell lesz, amely mindhárom futásteljesítmény kategóriában a legjobb átlaggal rendelkezik. Az Audi tovább bővíti gyártási kapacitását![]() Az Audi ingolstadti gyárának területe évek óta növekszik, annak ellenére, hogy véges a rendelkezésre álló terület. A vállalat 40 hektár nagyságú területet vett a Münchsmünsterben lévő ipari parkban. Mindebből mintegy 27 hektárt fog beépíteni az autógyártó. 2013-tól itt többek között egy transzferprésekkel rendelkező présüzem, egy alumínium-öntöde, egy futómű alkatrészeket mechanikusan megmunkáló sor és formára kötött karosszéria elemeket feldolgozó gyártósorok kapnak helyet. Míg 2005-ben „még csak” az Audi A4 Limousine, az A4 Avant, az Audi A3 és A3 Sportback készültek, az évek során további modellekkel bővült a kínálat, így például az Audi A5 Coupé, A5 Sportback, A4 Allroad és a Q5 modellekkel. Ezzel együtt növekszik a gyártási és logisztikai területek utáni igény. A münchsmünsteri Ipari Park közel van a gyárhoz és kiváló infrastruktúrával rendelkezik. „ A münchsmünsteri stratégiai beruházás növekedési stratégiánk része. Lehetővé teszi a már létező gyárak mentesítését és a környező területek jövőbeli technológiákra való használatát”- nyilatkozta Frank Dreves, az Audi AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagja. Az újonnan megvásárolt területen egy olyan csarnokot építenek, ahol a futómű alkatrészek mechanikus megmunkálása történik majd. Az alumínium-öntöde létrehozásával az Audi ezen a területen is bővíti kompetenciáit. Az új területen is jövőbe mutató technológiákat és folyamatokat használnak majd, melyeket magas teljesítmény és az erőforrások megőrzése jellemez. Már 2012-ben elkezdődik a terület beépítése. 2013 második félévében tervezett, hogy az első gyártórészlegek megkezdik munkájukat Münchsmünsterben. Hírek az Audi Hungaria világábólRekordév az Audi Hungariánál![]() Rekordértékek az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft.–nél: 2011-ben ismét jelentősen növekedett a termelési mennyiség a motor- és járműgyártásban. Az Audi Hungariánál az elmúlt évben összesen 1 883 757 (2010: 1 648 030) motor készült. Ez 14,3 százalékkal több az előző év termelési eredményéhez képest. A vállalatnál 39 480 (2010: 38 541) autó hagyta el a gyártósort. Ez 2010-hez képest 2,4 százalékos emelkedésnek felel meg. Az Audi Hungaria 2011-ben mintegy 1 200 új munkatársat vett fel. „Nagyon sikeres évet zártunk magas termelési volumennel“- mondta Thomas Faustmann, az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. ügyvezetésének elnöke. „Köszönhetően innovatív és vonzó termékeinknek, valamint munkatársaink rugalmasságának 2011-ben jelentős növekedést értünk el.” A motorgyártás területén az elmúlt évben 1 399 506 (1 284 967) négyhengeres Otto és dízelmotor, 4 434 (1 327) öthengeres Otto motor, 447 835 (328 138) hathengeres és 27 201 (27 406) nyolchengeres erőforrás készült. 2011-ben Győrben 4 320 (5 773) tízhengeres és 461 (419) tizenkét hengeres motor hagyta el a gyártósort. A járműgyártás területén 19 688 (20 413) Audi TT Coupé és 5 804 (5 804) Audi TT Roadster készült. Az elmúlt évben 11 752 (12 309) A3 Cabriolet és 2 236 (15) Audi RS 3 Sportback hagyta el a gyártócsarnokot. A motorgyártásban 2011-ben összesen 14 új motorvariánst vezettek be, és két jubileumot ünnepeltek: elkészült a 20 milliomodik erőforrás és a 10 milliomodik R4 Otto motor. ![]() 2011-ben a járműgyártás területén megtörtént az RS 3 Sportback felfutása, valamint elindult a gyárbővítéshez kapcsolódó projektek megvalósítása. Ezáltal megkezdődött a munkatársak képzése és továbbképzése is az új járműgyári feladatokra. A munkatársak képzése az új oktatóközpontban és a vállalat külföldi telephelyein folyik. A Szerszámgyár területe, mintegy kétszeresére, 28 000 négyzetméterre nőtt 2011-ben. A bővítés a Szerszámgyár minden gyártási területén — a készülék- és berendezés-építésen, a szerszámgyártásban és a kisszériás karosszériaelem-gyártásban — lehetőséget teremt az optimalizálásra, a kapacitás növelésére, valamint technológiai fejlődésre. A Szerszámgyár bővítéséhez kapcsolódóan a vállalat mintegy 60 új munkahelyet hoz létre. 2011-ben, fennállásának tízedik évfordulóját ünnepelte a Motorfejlesztő Központ. Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. fejlesztési tevékenységét járműfejlesztéssel bővíti a jövőben. Az új területen a következő években a gyártási szempontokat előtérbe helyező járműtesztelésre helyeződik a hangsúly, ezzel segítve az új járművek optimális gyártásba kerülését. 2011.december 31-én az Audi Hungaria 7 322 munkatársat foglalkoztatott. 2011-ben mintegy 1 200 új munkatárs nyert felvételt a vállalathoz, főként az új járműgyár, valamint a motorgyártás, Szerszámgyár, műszaki fejlesztés területeire és adminisztratív munkakörökbe. „Év Befektetője“ díj az Audi Hungariának![]() Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. „Év Befektetője“ díjat kapott tegnap este a Parlamentben Budapesten. A vállalat Magyarország „legnagyobb volumenű bővítését“ valósította meg 2011-ben. A présüzem építéséről, mint az új járműgyárhoz tartozó pótlólagos beruházásról 2011 elején született döntés. A présüzemmel a vállalat 300 új munkahelyet teremt. Dr. Johannes Roscheck, az Audi Hungaria pénzügyekért felelős ügyvezető igazgatója Dr. Cséfalvay Zoltántól, a Nemzetgazdasági Minisztérium államtitkárától és Dobos Erzsébettől, a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) elnökétől vette át a díjat. A Nemzetgazdasági Minisztérium a Nemzeti Külgazdasági Hivatal javaslatára minden évben azokat a vállalatokat jutalmazza, akik a legnagyobb mértékben járultak hozzá a magyar gazdaság fejlődéséhez és a foglalkoztatás növeléséhez. A győri vállalat 2013-ig teljes gyártási folyamatot lefedő autógyárrá bővül: a karosszériagyár, a lakkozó üzem és a járműszerelde mellett egy présüzem is épül. Az Audi Hungaria a gyárbővítéssel összesen több mint 900 millió eurós beruházást valósít meg és 2 100 új munkahelyet teremt, ebből 300-at az új présüzemben. A vállalat 1993-as alapítása óta 2011 végéig több mint 4 milliárd eurót fordított győri gyárának fejlesztésére. Prof. Dr. Ferdinand Piëch és bécsi egyetemisták látogatása az Audi Hungariánál![]() Január 18-án Prof. Dr. Ferdinand Piëch, a Volkswagen AG felügyelőbizottságának elnöke és a Bécsi Műszaki Egyetem hallgatói látogatást tettek az Audi Hungariánál. Prof. Dr. Ferdinand Piëch járt az építési területen és az R4 motorgyártás területén, valamint a Széchenyi István Egyetem Audi Hungaria Belsőégésű Motorok Tanszékén. A mintegy 130 hallgató a gyárlátogatást követően workshopon illetve tréningeken vett részt motorfejlesztés, motorépítés és APS ismeretek témában. Az estig tartó program minden évben nagy siker a bécsi egyetemisták körében, akik ezáltal közvetlen betekintést nyerhetnek egy vállalat területeinek működésébe, a feladatok sokszínűségébe, és ezáltal megismerhetik a mérnöki elvárásokat az Audi Hungariánál. Új fejezet a Széchenyi István Egyetem és az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. együttműködésében![]() „Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. a győri Széchenyi István Egyetem első számú stratégiai partnere, s az intézmény az oktatás és a kutatás területén a jövőben is egyre szorosabb együttműködésre törekszik” – mondta el dr. Szekeres Tamás rektor a Szenátus december 12-i ülésén. Ennek érdekében Széchenyi István Egyetem a Műszaki Tudományi Karon 2012. január 1-jével Audi Hungaria Járműmérnöki Tanszékcsoportot (AUDI Hungaria Lehrstuhlgruppe für Kraftfahrzeuge) hoz létre. A Tanszékcsoportot három tanszék alkotja: Anyagtudományi és –technológiai Tanszék (Lehrstuhl für Materialkunde und -technologie), Belsőégésű Motorok Tanszék (Lehrstuhl für Verbrennungsmotoren) és Járműgyártási Tanszék (Lehrstuhl für Fahrzeugfertigung). A Tanszékcsoport vezetője a Műszaki Tudományi Kar ipari kapcsolatokért felelős dékán-helyettese lesz, akit a dékán bíz meg az Audi Hungariával történt egyeztetés és a Kari Tanács véleményének meghallgatását követően. Az Audi Hungaria Tanszékcsoport kiemelt szerepet játszik a Kar és az Egyetem célkitűzéseinek megvalósításában. Dr. Szekeres Tamás rektor a Karon folyó oktató és tudományos kutatómunkában az Audi konszern és az AHM intenzív szakmai jelenlétének erősítését, a jármű és motorgyártásban alkalmazott legkorszerűbb technikai és technológiai gyakorlat győri mérnökképzésbe való integrálását, a gyakorlatorientált mérnökképzés továbbfejlesztését és mentorálását, a járműiparhoz kapcsolódó kutató-fejlesztő potenciál és a nemzetközi kapcsolatok erősítését, a német nyelvű mérnökképzés beindítását és fejlesztését, az Audi Hungaria Motor Kft. mérnök utánpótlásának biztosítását, az AHM munkatársainak továbbképzését, a Kar oktatóinak, doktoranduszainak a kutató-fejlesztő tevékenységhez inspiratív szakmai környezet biztosítását jelölte meg célként az Audi Hungaria Járműmérnöki Tanszékcsoport megalapításakor. Gyárlátogatás az Audi HungariánálAz Audi Hungaria Motor Kft. ingyenes gyárlátogatásokat kínál az érdeklődőknek, melynek során a motor- és járműgyártás folyamatába nyerhetnek bepillantást. Tapasztalja meg a legmodernebb technológiát és a motorgyártás precizitását testközelből és fedezzen fel valamennyi részletet, amely egy kész Audi TT mögött rejtőzik! Élje át személyesen, hogy mit rejt a „Haladás technikája“! A gyárvezetéseket magyar, német és angol nyelven tartjuk. Bővebb információ és regisztráció: http://audi.hu/hu/gyarlatogatas/ Mely rendezvényeken találkozhat vállalatunkkal a tavaszi időszakban?Megismerni valamit csak személyes tapasztalatok útján lehet igazán. Találkozzon velünk személyesen, hogy első kézből kaphasson választ kérdéseire! Állásbörzék Minden évben a tavaszi és őszi állásbörze-szezon jelentősebb állomásain képviseljük magunkat, ahol az Audi Hungaria aktuális nyitott lehetőségeit hirdetjük szakmai gyakorlat iránt érdeklődők, pályakezdők, és tapasztalattal rendelkező látogatók számára egyaránt. Az alábbi állásbörzéken találkozhat velünk:
Szakmai napok A tavaszi szemeszterben szervezzük meg a szakmai napok rendezvénysorozatot, ahová olyan, kiváltképp első- és másodéves, műszaki szakos hallgatók jelentkezését várjuk, akik szívesen betekintést nyernének a világ egyik legfejlettebb autógyártójának kulisszái mögé. A szakmai nap során kettő szakterület tevékenységét mutatjuk be, a résztvevő hallgatók csapatban, egy a terület életéből kiragadott projektfeladat során próbálhatják ki magukat, és ismerkedhetnek meg a rájuk váró kihívásokkal. Helyszínek és időpontok: 2012. április 10. – Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem További tervezett helyszínek áprilisban: Óbudai Egyetem Toborzási napok Mind a tavaszi és az őszi szemeszter során toborzási napokat szervezünk, melyek során különböző főiskolák, egyetemek kampuszára látogatunk el. A rendezvények során az Audi Hungaria szakterületeinek képviselői mutatják be az aktuális, nyitott pozíciókat. A rendezvényre elsősorban pályakezdők és végzős hallgatók jelentkezését várjuk. A szakmai bemutató után próbainterjúkat tartunk, ahol minden résztvevőnek visszajelzést adunk az interjún nyújtott teljesítményéről, erősségekről és gyengeségekről egyaránt. Helyszínek és időpontok: 2012. május 8. – Széchenyi István Egyetem, Győr További tervezett helyszín májusban: Óbudai Egyetem A jövő Győrben épül!Aktuális álláshirdetéseink
|
||||||
![]() |
||||||
|