![]() ![]() |
||||||
A tartalomból
Hírek az Audi világábólAz Audi bemutatja hibrid versenyautóját Münchenben![]() Nagy mérföldkő: Az éves sajtótájékoztató március 1-jén az AUDI AG üzleti évének egyik legfontosabb eseménye. Ennek keretein belül mutatja be idén az Audi Sport az eddig talán legnagyszabásúbb projektjét a 2012-es motorsport szezon számára: az új hibrid versenyautót a 24 órás Le Mans-i futamra. Az Audi Le Mans prototípusa az éves sajtókonferencia előestéjén a müncheni repülőtéren ünnepli világpremierjét. „Audi connect” a CeBIT nemzetközi kiállításon![]() Az Audi idén első alkalommal saját kiállítási standdal jelent meg a CeBIT-en. A világ legnagyobb információtechnológiai kiállításán a márka az „Audi connect” címszó alatt mutatja be az aktuális és jövőbeli megoldásait a mobil IT alkalmazások terén. További fénypont az Audi A3 következő generációja lesz, amely elsőként használja az új moduláris Infotainment készletet (Modulare Infotainment Bauskasten - MIB). Mindemellett az Audi Urban Future Initiative a hannoveri kiállításon mutatja be a jövő városának egyéni mobilitására vonatkozó koncepcióját. Az „Audi connect” kifejezés, amely név alatt a márka a kiállításon fut, az Audi teljes mobilitási hálózatát fejezi ki, ami az Audi modellek összekapcsolását jelenti az internettel, az infrastruktúrával és más gépjárművekkel. Ezek során az autó és az IT közötti kapcsolat egyre nagyobb jelentőségűvé válik. Az új A3-ban, amely a CeBit-en jelenik meg először Németországban, mutatkozik be az Infotainment legújabb generációja. A moduláris Infotainment készlet biztosítja az Audi számára azt, hogy az új hardver- és szoftver összetevők fejlesztési szakaszait minél gyorsabban az autóba táplálhassák. Az új Urban Solutions (városi megoldások) kiállítás keretein belül mutatja be a márka az Audi Urban Future Initiative-t (Audi Városi Jövő Terv). Itt öt nemzetközi koncepciót ismertetnek, melyek a jövőbeli városok kihívásain és trendjein keresztül a megavárosok és a mobilitás téma köré épülnek. Első helyen az Audi Q3 az „OFF ROAD AWARD 2012“-n![]() Az “OFF ROAD” szakmagazin olvasói az Audi Q3-at választották a legjobb autónak “Crossover” kategóriában. A “SUV” kategóriában második helyen végzett az Audi Q5, a luxus “crossover” kategóriában pedig az A6 allroad Quattro bronzérmes lett. Az Audi Q3 csak 2011 novemberétől van a piacon, máris nagyon kedvelt a vásárlók körében. A Q-családon belül ez a modell megtestesíti a coupés dizájnt, a hatékonyságot és a hétköznapi használhatóságot. Az Audi Q5 is az olvasók kedvence, ezt mutatja, hogy “SUV” kategriában is második helyen végzett. Az Audi Q5 egy sportos limuzin dinamikáját elegyíti változatos belső térrel és hibridként is elérhető. Még nagyobb dinamika: az Audi TT RS plus![]() Még erősebb, még gyorsabb, még dinamikusabb: tavasszal érkezik az Audi TT RS plus Coupé és Roadster kivitelben még nagyobb teljesítménnyel: öthengeres turbómotorja 360 lóerős, végsebessége 280 km/h. Az Audi TT RS plus és a motor Győrben készül. Ezek az értékek a számos hatékonyságot javító intézkedés mellett a könnyűszerkezetes karosszériának, azaz az Audi Space Frame építési módnak köszönhetők. A kéziváltós coupé, a quattro hajtóművel együtt 1450 kg-ot nyom, teljesítmény/tömeg arány 4 kg/LE. A Roadsternél 4,2 kg jut egy lóerőre. Optikai különbség többek között a 19 colos keréktárcsák díszítése, vagy hogy Singleframe hűtőrácsa magas fényű, a külső visszapillantók háza pedig szénszálas műanyagból készült. Az Audi Konszern 2011-es üzleti éve: Kiemelkedő értékesítési számok, árbevétel és eredmény![]() Az Audi Konszern a 2011-es üzleti évben ismét kiemelkedő értékesítési darabszámot, árbevételt és eredményt ért el. A négykarikás márka a múlt évben több mint 1,3 millió járművet értékesített. Ezáltal az árbevétel 44,1 milliárd euróra nőtt. Az Audi Konszern operatív eredménye pedig elérte az 5,3 milliárd eurót. Rupert Stadler, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke: „ Egy év alatt még soha nem emeltük ilyen mértékben eladásainkat. 2011 a legsikeresebb év volt a vállalat történetében. 2012-ben ezen az úton szeretnénk továbbmenni és nagyobb ütemű növekedést elérni, mint a piac más szereplői.“ Szakértők szerint a világ személygépjármű-piaca ebben az évben mintegy 4 százalékkal növekszik. A volumennövekedés mellett az egyre fejlődő modellmix is pozitív hatást gyakorolt az árbevétel és az eredmény alakulására. Az árbevételi hányad az úgynevezett C- és D-szegmensben (felső- és luxuskategória), tehát az A6, A7, A8 és Q7 modellcsalád esetében, 2009 és 2011 között 25-ről 38 százalékra nőtt. Az Audi ezzel egyidejűleg az A1 piaci bevezetésével sikeresen bővítette termékkínálatát az alsóbb kategóriákban is. A gyártási- és üzemeltetési költségek az elmúlt üzleti évben a permanens folyamat- és költségoptimalizálásnak köszönhetően az árbevétel növekedésénél kisebb arányban nőttek. Az árbevétel növekedése az összességében javult költségstruktúrának és az operatív eredmény jelentős növekedésének köszönhető. A pénzügyi eredmény 692 millió euróra (2010: 293) nőtt, ennek következtében a konszern az adózás előtti eredmény tekintetében is rekordértéket, mintegy 6,0 (3,6) milliárd eurót ért el, mely 66 százalékos növekedésnek felel meg. A vállalat tervei szerint - amennyiben a gazdasági keretfeltételek jelentősen nem változnak- a 2012-es operatív eredmény a 2011-es szintet célozza meg. Ehhez a különösen vonzó, friss modellpaletta nagymértékben hozzá tud járulni. „Évek óta a fenntartható és minőségi növekedést tartjuk szem előtt, amit a múlt év pénzügyi számai ismét kiválóan tükröznek“, mondja Strotbek. A sikeresen bevezetett új modellekkel, amilyen az Audi Q3 és A6, a négykarikás márka igyekszik ezt az ütemet továbbra is tartani. A vállalat 18 új modellel jelenik meg a piacon az előttünk álló évben – az A1 Sportbacktől egészen a volumenmodellnek számító Audi A3 új generációjáig. 2012 és 2016 között a vállalat közel 13 milliárd eurót fektet be: győri telephelyét egy a teljes gyártási folyamatot végző járműgyárrá bővíti, ahol 2013-tól az A3-as család egy új modellje is készül majd; a német telephelyeken is 8 milliárd euró összegű beruházás valósul meg a következő öt évben. Az invesztíciós program hangsúlyos része mindenek előtt a termékeket és a technikai innovációkat érinti. A FAW-Volkswagen Automotive Company, Ltd. vegyesvállalat kereteiben az Audi bővíti a gyártási kapacitásait Kínában. A vállalat az észak-kínai changchuni telephely mellett az ország déli részén is felépít egy gyártó telephelyet. A Foshanban épülő gyárban 2013-ban kezdődik a termelés. Hírek az Audi Hungaria világábólSikeres üzleti év az Audi HungariánálGyőr/Ingolstadt, 2012. március 1. – Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. tovább írja sikertörténetét: a vállalat 2011-ben ismét kimagasló eredményeket ért el; a motorgyártásban összesen 1 883 757 (2010: 1 648 030) erőforrás készült. Ez 14 százalékos növekedésnek felel meg. Az Audi Hungariánál az elmúlt évben 39 518 (2010: 38 541) jármű gördült le a gyártósorról. Az Audi Hungaria árbevétele 5 598 millió euró volt 2011-ben (2010: 4 775 millió euró; + 17százalék). A vállalat további jelentős beruházásokat valósított meg Győrben. A vállalat az üzleti év végén 7 322 munkatársat foglalkoztatott, ez 19 százalékkal több, mint 2010-ben. „A gyártási volumen és az árbevétel ismét jelentősen növekedett. Ezzel párhuzamosan a gyárbővítéshez kapcsolódó építési munkálatok és a projekt nagy léptekkel haladnak előre. Mindez a magyar munkatársak magas kompetenciájának és kimagasló teljesítményének bizonyítéka“ – mondta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezetésének elnöke a mai napon, az elmúlt év üzleti eredményeinek közzétételekor. A motorgyártásban 1 883 757 erőforrás készült. Ez 2010-hez viszonyítva 14,3 százalékos emelkedésnek felel meg. Az elmúlt évben 14 új motorvariáns került bevezetésre. 2011-ben két jubileumi erőforrás is készült: a 20 milliomodik motor és a 10 milliomodik négyhengeres Otto-motor. 2011 tavaszán letették a kísérleti motorgyártó központ új épületének alapkövét, ahol mintegy 7 400 négyzetméteres területen folyik majd a kísérleti motorokkal kapcsolatos gyártási és fejlesztési tevékenység. A járműgyártás termelési volumene 2,5 százalékkal, 39 518 egységre nőtt. 2011 elejétől - az RS 3 Sportback sorozatgyártásba kerülésével –már négy modell készül ugyanazon gyártósoron: az Audi TT Roadster, az Audi TT Coupé, az RS 3 Sportback és az A3 Cabriolet. A szerszámgyár is sikeres évet zárt 2011-ben. Területe 10 000 négyzetméterrel, 28 000 négyzetméterre bővült. A bővítés lehetőséget adott kapacitásnövelésre, további fejlesztésekre és optimalizálásra a készülék- és berendezés-építésen, a szerszámgyártásban és a kisszériás karosszériaelem-gyártásban. A motorfejlesztő központ 2011 végén ünnepelte tíz éves fennállását. Jelenleg több mint 150 munkatárs dolgozik a vállalat ezen területén. Meghatározó feladatai közé tartoznak a gyártáshoz kapcsolódó fejlesztési tevékenységek, mint a sorozatgyártás és az új termékek felfutásának támogatása. A fejlesztési projektek közül többek között a súrlódási teljesítmény vizsgálata, csavarozási és akusztikai elemzések emelhetők ki. Az év legfontosabb eseménye volt az új járműgyár alapkőletétele. 2013-ig a jelenlegi motorgyártás és járműszerelde teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárrá bővül. Ezzel a vállalat több mint 900 millió euró összegű beruházást valósít meg és több mint 2 100 új munkahelyet teremt. Az építési munkálatok jó ütemben haladnak. A karosszériaüzem, a lakkozó, a járműszerelde és az energiaközpont csarnokai már állnak, megkezdődött a présüzem építése is. 2011-ben mintegy 500 munkatárs nyert felvételt az új járműgyárba. A munkatársak a konszern német telephelyein, illetve a vállalat oktatóközpontjában készülnek fel új feladatukra. Az Audi Hungaria árbevétele az IFRS* szerint 5 598 millió euróval (2010: 4.775 millió euró) jelentősen meghaladta az előző évi értéket. A vállalat tovább növelte beruházásait Győrben. A beruházások jelentős részét az új járműgyárra, a szerszámgyár és a kísérleti motorgyártó központ bővítésére, illetve a már meglévő termékek és berendezések optimalizálására és modernizálására fordította a vállalat. „Ismét kiemelkedőek pénzügyi mutatóink. A költségstruktúra, a munkatársak nagy rugalmassága és elkötelezettsége szilárd alapot adnak ahhoz, hogy jelenlegi és jövőbeli projektjeinket továbbra is a lehető legmagasabb színvonalon valósítsuk meg“, hangsúlyozta Dr. Johannes Roscheck, az Audi Hungaria pénzügyekért felelős ügyvezető igazgatója. Az üzleti év végén 7 322 munkatársat foglalkoztatott az Audi Hungaria. 2011-ben több mint 1400 munkatárs nyert felvételt. A vállalatot 2011-ben harmadik alakalommal választották Magyarország „Legvonzóbb Vállalatának“. Szeptemberben megnyílt az Audi Hungaria Projekt-és Oktatóközpontja. Az új oktatóközpontban az új munkatársak kiválasztása, a meglévő és új munkatársak képzése folyik. A 11 000 négyzetméteres oktatóközpontban naponta mintegy 450 munkatárs vehet részt szakmai és nem szakmai képzéseken, alapkészség-fejlesztő és gyakorlatorientált tréningeken. A gyakorlatorientált és magas színvonalú oktatások megvalósulását mintegy 200 tréner segíti. Az Audi Hungaria megköszöni munkatársainak az elmúlt évben nyújtott nagyszerű teljesítményüket, rugalmasságukat és lelkesedésüket. Az Audi Hungaria munkatársai a német telephelyek munkatársaihoz hasonlóan prémium-kifizetésben részesülnek, amely a győri vállalatnál átlagosan két havi bérösszegnek felel meg. Az Audi Hungaria gondoskodik az utánpótlás-biztosításról. Az egyetemekkel való kiváló együttműködés bizonyítéka, hogy a Széchenyi István Egyetemen 2011 tavaszán felavatták az Audi Hungaria Belsőégésű Motorok Tanszék új, vizsgálópaddal felszerelt laborépületét, és év végén megalapították az Audi Hungaria Járműmérnöki Tanszékcsoportot. Ezzel egyidejűleg az Audi Hungaria kiváló partnere az Audi Hungaria Iskolának, amelybe magyar és német gyermekek is járnak. „A vállalat ebben az évben is folytatja dinamikus fejlődését. Ezzel erősítjük szerepünket és versenyképességünket az Audi konszernen belül“, hangsúlyozta Thomas Faustmann, az ügyvezetés elnöke. Az Audi Hungaria ismét a „Legvonzóbb Munkáltató“![]() Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. immár negyedik alkalommal nyerte el a „Legvonzóbb Munkáltató“ címet Magyarországon. A piaci közvélemény-kutatást az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó vállalat és az AIESEC nemzetközi egyetemi hallgatói szervezet végezte 27 000 fős adatbázis alapján. „Nagyon örülünk ennek a kitüntetésnek, mivel rendkívül dinamikus fejlődés jellemzi vállalatunkat, és 2012-ben mintegy 400 felsőfokú végzettségű munkatárs felvételét tervezzük“, - mondta Rozman Richárd, az Audi Hungaria személyügyekért felelős ügyvezető igazgatója. „Munkatársainknak kiváló jövőképet és karrierlehetőséget kínálunk versenyképes körülmények között“, - folytatta Rozman. A Munkáltatói Márka Kutatás során a pályakezdő és tapasztalt válaszadók értékelték többek között az egyes vállalatok vonzerejét, versenyelőnyeit, egyedi vonásait. A vállalatok tájékoztatást adtak HR-stratégiájukról, toborzási- és belépési programjaikról, juttatásaikról és az általuk kínált szakmai fejlődési lehetőségekről. A felmérés 12 ipari ágazatot és több mint 240 magyarországi vállalatot vizsgált. 2011 végén az Audi Hungaria 7 322 munkatársat foglalkoztatott. Ebben az évben a vállalat mintegy 400 diplomás munkatárs felvételét tervezi. Elsősorban az épülő járműgyárba, a motorgyártás területeire, a gyártástervezésre, a műszaki fejlesztésre, a kísérleti motorgyártó központba, a logisztikai területekre, a minőségbiztosításra és a szerszámgyárba keres a vállalat német nyelvtudással rendelkező magasan képzett fiatalokat. Az Audi Hungaria nagy hangsúlyt fektet az utánpótlás támogatására. Tehetséges hallgatók már az Audi Adventure gyakornoki program vagy a nemzetközi Trainee Program során megismerkedhetnek a vállalattal. A vállalat számos kutatási- és fejlesztési témában, valamint szakmai projektekben dolgozik együtt a győri Széchenyi István Egyetemmel és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemmel, mindkét egyetemen szervez szakmai előadásokat. A felsőoktatási intézményekkel való magas színvonalú együttműködés és a munkáltatói vonzerő fontos részét képezik a vállalat hosszú távú személyügyi stratégiájának. „Számos vonzó programmal célozzuk meg a tehetséges hallgatókat, a tapasztalt mérnököket és közgazdászokat. Ezzel jelentősen hozzájárulunk munkáltatói imázsunk növeléséhez”, hangsúlyozta Rozman Richárd. Az Audi Hungaria ösztöndíjjal támogatja a jövő mérnökeit![]() Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. ösztöndíjat alapított mesterszakos, belsőégésű motorok szakirányos hallgatóknak. Az idei tavaszi szemesztertől a vállalat hat mérnökhallgatót támogat havi bruttó 92 000 Ft összegű ösztöndíjjal az egyetem befejezéséig. Ezzel párhuzamosan az Audi Hungaria az ösztöndíjasoknak azonnali belépést kínál a vállalat gyakornoki programjába. „Célunk, hogy ezzel a programmal tehetséges járműmérnök hallgatókat nyerjünk meg az Audi Hungaria számára, támogassuk személyes fejlődésüket” – hangsúlyozta Rozman Richárd, az Audi Hungaria személyügyekért felelős ügyvezető igazgatója. „A kiváló tanulmányi eredményekkel és nyelvtudással rendelkező tapasztalt mérnökök különösen keresettek nálunk.” Az ösztöndíjjal a Széchenyi István Egyetem hallgatói mesterképzésük ideje alatt, a szakmai gyakorlat vagy diplomaírás közben megismerhetik a vállalat és a Volkswagen Konszern szakterületeit, valamint nyelvtanfolyamon is részt vehetnek. A kiválasztott hallgatók mentori támogatást élveznek a vállalat vezetőségének egy tagjától. Az Audi Hungaria pályázati kiírásában mesterszakos, belsőégésű motorok szakirányos járműmérnökök jó tanulmányi eredménnyel, német nyelvtudással jelentkezhettek az ösztöndíjra. Ösztöndíjprogramunkra az őszi szemeszterben is várjuk a jelentkezéseket. Megkezdődött a Trainee program az Audi Hungariánál![]() Február elején 10 trainee kezdte meg munkáját az Audi Hungariánál. Az Audi utánpótlás programjának részeként a legkiválóbb pályakezdők számára egyedülálló szakmai és fejlődési lehetőséget biztosít a vállalat. Célunk, hogy vállalatunk számára magasan képzett, elhivatott pályakezdőket nyerjünk meg, integráljuk és az Audi céljainak megfelelően képezzük őket. A traineek egy éven keresztül külföldi és hazai projektmunkákban dolgozhatnak, nem csak a választott szakterületek, hanem társszakterületek mindennapjaiba is betekinthetnek. Ezen időtartam során későbbi munkavégzésükhöz fontos ismeretekre tesznek szert, személyes kapcsolati hálót építhetnek ki” – nyilatkozta Manuela Meske-Schubert, Nemzetközi kiküldetések és személyügyi marketing vezető. A pályázók szigorú, több körből álló kiválasztási programon bizonyultak a legjobbaknak. Strukturált interjú és Assessment Center keretein belül egyéni és szakmai kompetenciáikat értékelték, melynek eredményeképpen 10 frissdiplomás kezdheti meg karrierjét a vállalat hét különböző szakterületén. Az új munkatársak a logisztika, információtechnológia, Kísérleti Motorgyártó Központ, kontrolling, motorgyártás, Szerszámgyár és a gyártástervezés területeire érkeznek. A következő Trainee program a tavaszi időszakban indul. További információ a meghirdetett pozíciókról előreláthatóan 2012 áprilisától lesz elérhető a honlapunkon. Szakmunkástanulók kiválasztása 2012![]() A 2011 őszi és téli diáktoborzás eredményeként február 6-7-8-9-ére 180 diák kapott meghívást a 2012-es kiválasztási napokra az Audi Hungariához. A kiválasztó napokon a tanulók rátermettségét, csapatmunkára való hajlandóságát, műszaki kompetenciáját értékelték a szakmai oktatók. A vállalat a győri Lukács Sándor Szakképző Iskolával, a Pattantyús Ábrahám Géza Ipari Szakközépiskola és Általános Művelődési Központtal, és a Kossuth Lajos Ipari Szakközép-, Szakiskola és Kollégiummal működik együtt. Az Audi Hungaria Projekt- és Oktatóközpontjában a napokban kezdődött meg a szakképzés. A tanulók 13 szakmát sajátíthatnak el: elektronikai műszerész, mechatronikai műszerész, elektrotechnikai technikus, fényező, karosszérialakatos, valamint szerszámkészítő, autógyártó, gépi forgácsoló, gépgyártás-technológiai technikus, autószerelő, autóelektronikai műszerész, automatikai műszerész, erősáramú elektrotechnikus. Jelenleg Győrben az Audi Hungariánál mintegy 190 fiatal tanul a már jól bevált „moduláris szakképzés” keretei között. A jövőben 250 főre is növekedhet a vállalatnál az elektronikai és fémipari szakmát tanuló fiatalok száma. 2012 júliusától a Projekt-és Oktatóközpont olyan szakképző központtá válik, ahol minden alapkészséget elsajátíthatnak a szakmunkástanulók. Az elméleti és gyakorlati ismeretek megszerzése az iskolákban és a vállalat gyártóterületein illetve az oktatóközpontban rotációban folyik. Műszaki fejlesztés: új pozíciókra várjuk a jelentkezéseket2012-ben villamos gépek és járműhajtások fejlesztéséhez várjuk megfelelő szakmai tudással és releváns gyakorlati tapasztalattal rendelkező új kollegák jelentkezését. E munkakörben új munkatársaink a jövő járműveinek fejlesztésében vehetnek részt. A külföldi fejlesztőközpontokkal szorosan együttműködve fejlesztik és optimalizálják a hajtásláncba integrált villamos gépeket, továbbá részt vesznek az ehhez kapcsolódó gyártási folyamatok és technológiák kidolgozásában. Bővebb információt és a pozíció részletes leírását az alábbi linkre kattintva érheti el: Gyárlátogatás az Audi HungariánálAz Audi Hungaria Motor Kft. ingyenes gyárlátogatásokat kínál az érdeklődőknek, melynek során a motor- és járműgyártás folyamatába nyerhetnek bepillantást. Tapasztalja meg a legmodernebb technológiát és a motorgyártás precizitását testközelből és fedezzen fel valamennyi részletet, amely egy kész Audi TT mögött rejtőzik! Élje át személyesen, hogy mit rejt a „Haladás technikája“! A gyárvezetéseket magyar, német és angol nyelven tartjuk. Bővebb információ és regisztráció: http://audi.hu/hu/gyarlatogatas/ Mely rendezvényeken találkozhat vállalatunkkal a tavaszi időszakban?Megismerni valamit csak személyes tapasztalatok útján lehet igazán. Találkozzon velünk személyesen, hogy első kézből kaphasson választ kérdéseire! Állásbörzék Minden évben a tavaszi és őszi állásbörze-szezon jelentősebb állomásain képviseljük magunkat, ahol az Audi Hungaria aktuális nyitott lehetőségeit hirdetjük szakmai gyakorlat iránt érdeklődők, pályakezdők, és tapasztalattal rendelkező látogatók számára egyaránt. Az alábbi állásbörzéken találkozhat velünk:
Szakmai napok A tavaszi szemeszterben szervezzük meg a szakmai napok rendezvénysorozatot, ahová olyan, kiváltképp első- és másodéves, műszaki szakos hallgatók jelentkezését várjuk, akik szívesen betekintést nyernének a világ egyik legfejlettebb autógyártójának kulisszái mögé. A szakmai nap során kettő szakterület tevékenységét mutatjuk be, a résztvevő hallgatók csapatban, egy a terület életéből kiragadott projektfeladat során próbálhatják ki magukat, és ismerkedhetnek meg a rájuk váró kihívásokkal. Helyszínek és időpontok: 2012. március 27. – Pannon Egyetem, Veszprém Bővebb információ és regisztráció: http://audi.hu/szakmai-napok Toborzási napok Mind a tavaszi és az őszi szemeszter során toborzási napokat szervezünk, melyek során különböző főiskolák, egyetemek kampuszára látogatunk el. A rendezvények során az Audi Hungaria szakterületeinek képviselői mutatják be az aktuális, nyitott pozíciókat. A rendezvényre elsősorban pályakezdők és végzős hallgatók jelentkezését várjuk. A szakmai bemutató után próbainterjúkat tartunk, ahol minden résztvevőnek visszajelzést adunk az interjún nyújtott teljesítményéről, erősségekről és gyengeségekről egyaránt. Helyszínek és időpontok: 2012. május 8. – Széchenyi István Egyetem, Győr További tervezett helyszín májusban: Óbudai Egyetem A jövő Győrben épül!Aktuális álláshirdetéseink
|
||||||
![]() |
||||||
|