![]() ![]() |
||||||
A tartalomból
Hírek az Audi AG világábólAUDI AG: Legjobb munkaadó a diákok és végzős hallgatók körében![]() Az Audi AG immáron harmadszor aratott dupla győzelmet a „Trendence und Universum“ tanácsadó intézet munkáltatói rangsorában : mérnök-és gazdaságtudományi szakos végzős hallgatók az Audi AG-t Németország legvonzóbb vállalatává választották. Az informatikai és természettudományi hallgatók körében is első helyeken végzett az Audi. „Kiváló munkafeltételeket, teljesítmény-arányos díjazást és szakmai fejlődési lehetőségeket kínálunk“-mondta Thomas Sigi, az Audi AG személyügyekért felelős ügyvezető igazgatója. Fontos számunkra, hogy az elsők maradjunk-hangsúlyozta a személyügyi igazgató. Ezért fektet be az Audi az új munkatársakba, így ebben az évben Németországban 2000 szakértőt állítanak be-ami 800-zal több, mint az eredetileg tervezett szám. Az autógyártó támogatja az utánpótlást és számos programot kínál diákoknak és hallgatóknak, hogy megismerhessék a vállalatot. Állásbörzéken, gyakorlaton, diploma-vagy doktori munka írása közben már korán felépíti az Audi a kapcsolatot az elkötelezett és képzett diákokkal. A felvett végzősök nagy része ezért a vállalatot már gyakorlat és diplomamunka írás közben megismerte. A felméréshez 26.500 mérnök-és gazdaságtudományi szakos hallgatót kérdeztek meg 130 főiskolán. Az eredményeket a Manager Magazinban hozták nyilvánosságra. Audi Konszern: újabb árbevétel és eredmény-rekord az első negyedévben![]() Az Audi Konszern 2012 első negyedévében ismét rekordot döntött az értékesítések, bevétel és operatív eredmény terén, ezzel megerősítve pozícióját a világ autópiacán. A vállalat az első három hónapban minden eddiginél több, 346 137 (2011: 312.532) Audit értékesített. 1,4 milliárd euró értékű operatív eredménye a legjobb az Audi márka történetében. Az első negyedévben 10,8 százalékkal több vásárló döntött Audi modell mellett, mint az előző év ugyanezen időszakában. Ezzel az Audi Konszern árbevétele 17,8 százalékkal, 12,4 milliárd euróra nőtt. Az operatív eredmény 26,6 százalékkal emelkedett, az 1,4 milliárd euró értékű operatív eredmény rekordot jelent. A volumennövekedés és a magasabb értékű modellmix mellett a növekedés a termelékenység folyamatos javulásának is köszönhető. Axel Strotbek, az AUDI AG igazgatótanácsának pénzügyekért felelős tagja: „Amennyiben a gazdasági keretfeltételek 2012-ben nem változnak jelentősen, új modelljeinkkel, technológiánkkal és gyártási struktúráinkkal hasonló operatív eredményt várunk, mint az előző évben.“ Ezen cél eléréséhez az Audi erősebben akar növekedni, a vállalat ebben az évben 18 új modell értékesítését kezdi meg. Főként az erős nemzetközi értékesítési növekedés hatására az Audi az újbeállók számát is jelentősen növeli ebben az évben. A vállalat 2012-ben csak Németországban 2 000 szakértőt kíván beállítani, 800-zal többet, mint ami eredetileg tervezett volt. Eközben az Audi elsősorban a kompetenciáit akarja erősíteni a könnyűépítés és az elektromobilitás terén. Ebben az évben továbbá 700 fiatal kezdi meg szakmai gyakorlatát az Audinál, és mintegy 700 kölcsönmunkaerő kap audis munkaszerződést. A vállalat gyártási struktúráit is fejleszti. Így például az Audi most bővíti győri gyárát teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárrá, ahol 2013-tól az A3 család egy új tagja is készülni fog. 2016-tól az Audi ezen kívül mexikói új gyárában egy új SUV-modellt is gyártanak. A mexikói konkrét telephelyről a vállalat még ebben az évben dönteni fog. Audi Q5: most még hatékonyabb, még sportosabb![]() Sportos, tágas, kényelmes és multifunkcionális – az Audi Q5 sokoldalú és sikeres típus. A középosztály-SUV most még vonzóbb, még hatékonyabb és még sportosabb. Sok új megoldást kínál a dizájn, az infotainment, a futómű és a motorpaletta terén. A Q5 hybrid quattro, a márka első széria-hibridmodellje egyesíti a V6 erejét egy négyhengeres fogyasztásával. Az átdolgozott Q5 öt motorral, három dízel és két benzines motorral kerül piacra. Bár a legtöbb motor teljesítménye nőtt, az átlagos fogyasztási érték mégis 15 százalékkal csökkent. A Q5 sorozat leghatékonyabb erőforrása a 2.0 TDI. Az Audi ezt két változatban kínálja: az egyik 143 lóerős, 320 Nm forgatónyomatékú négyhengeres motor kéziváltóval, első kerékmeghajtással, amely 100 km-en átlagosan 5,3 liter üzemanyagot fogyaszt. Ez kb. 139 gramm/km szén-dioxid kibocsátásnak felel meg. A 75 literes tank akár 1400 km-re távolságra is elég. A 177 lóerős, 380 Nm forgatónyomatékú erőforrás 100 km-en átlagosan 6 litert fogyaszt, S tronic váltóval és quattro hajtással kerül a piacra. A 3.0 TDI 245 lóerős és 580 Nm forgatónyomatékú. A továbbfejlesztett V6 dízel, amely hétfokozatú S tronic váltóval és quattro hajtással rendelkezik, 6,5 másodperc alatt gyorsítja fel a Q5-öt nulláról 100 km/h-ra és tovább a 225 km/h maximális sebességig. Átlagos fogyasztása 6,4 liter 100 km-en. Az átdolgozott Q5 a benzinmotoroknál is változtatott. A TFSI család új fénypontja a kétliteres négyhengeres motor számos innovációval. A 225 lóerős erőforrás átlagos fogyasztása 7,6 liter 100 km-en. A 3.0 TFSI motor 272 lóerős, nulláról 100 km/h-ra 5,9 másodperc alatt gyorsít fel, maximális sebessége 234 km/h, átlagos fogyasztása 8,5 liter 100 km-en. Az Audi Mexikóban is gyárt majdAz Audi saját mexikói gyárában készül majd egy SUV-modell 2016-tól. Az Audi AG felügyelőbizottsága és igazgatótanácsa április 18-án hozott döntést erről. Az Audi AG még ebben az évben dönt a konkrét telephelyről is. „Mexikó, bevált autógyártó telephelyként a legjobb gazdasági feltételekkel rendelkezik Audik gyártásához” – mondta Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke. Mexikó a világ legjobb tíz autógyártó telephelye közé tartozik, megfelelő tradícióval és tapasztalattal rendelkezik. A Volkswagen Konszern már jelen van Mexikóban, egy autógyárral Pueblában és egy motorgyárral Silaoban. „A jó infrastruktúra, a versenyképes költségstruktúrák erősen befolyásolták, hogy Mexikó mellett döntöttünk. Ezzel a jövőbemutató lépéssel biztosítjuk pozíciónkat a világpiacon. Ebből német telephelyeink is profitálnak majd” – hangsúlyozta Stadler. „Az új gyár teljes értékű tagja az Audi gyártási hálózatának és átveszi az erőforrásokkal való hatékony bánásmód és gyártási folyamatok legaktuálisabb standardjait” – mondta Frank Dreves, az Audi AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagja. A következő lépésben különböző telephelyeket vizsgálnak meg. Az új telephelyről még ebben az évben születik döntés. Ezáltal az iskolák és egyetemek szerepe is döntő jelentőségű. Peter Mosch, az Audi AG Üzemi Tanácsának elnöke: „A foglalkoztatottak számára ez attraktív és biztos munkahelyeket és kiváló szakmai fejlődési lehetőségeket kínál.” „A mexikói gyártással az Audi növeli versenyképességét és közelebb kerül a 2020-ra tervezett értékesítési darabszám eléréséhez, azaz a két millió járműhöz” – mondta Peter Schwarzenbauer, az AUDI AG értékesítésért felelős igazgatótanácsi tagja. Az Audi AG átveszi a Ducati Motor Holding S.p.A. sportmotorkerékpár-gyártót![]() Az Audi AG átveszi az Investindustrial csoporttól a bolognai székhelyű sportmotorkerékpár-gyártót, a Ducati Motor Holding S.p.A.-t. Az Audi AG és a Volkswagen AG felügyelőbizottsága április 18-án Hamburgban döntött erről. A Ducati vezető prémiummárka a motorkerékpárok gyártásában és kiváló kompetenciákkal rendelkezik a motorok fejlesztésében és a könnyűszerkezetes építésben. A nagy hagyományokkal rendelkező olasz márkák, mint a Lamborghini és az Italdesign után a Ducatti már a harmadik tartópillére az Audinak Észak-Olaszországban. A vállalat növekedési stratégiájában ez egy újabb mérföldkő. „Ducati világszerte prémiummárka a motorkerékpár-gyártók között .A vállalat magas know-how-val rendelkezik a nagyteljesítményű motorok és a könnyűszerkezetes építés terén. Így teljesen jól passzol az Audihoz” – mondta Rupert Stadler, az Audi AG igazgatótanácsának elnöke. A jól kifejlesztett vezérlőrendszerek, a sportos felszereltség és az átfogó tapasztalatok a könnyűépítésben óriási lehetőségeket kínálnak az Audi AG és a Volkswagen Konszern számára. Peter Mosch, az Audi Üzemi Tanácsának elnöke szerint: „Élnünk kell azokkal a lehetőségekkel, amit a globalizáció az Audi számára kínál. Minden munkatárs örül az új Ducatti kollégákkal való együttműködésnek.” A Ducati székhelye Bolognában van, illetve rendelkezik egy saját gyárral Thaiföldön is. A szakértők előrejelzése szerint, a motorkerékpárok piaca a következő években különösen Ázsiában jelentősen növekedni fog. 2011-ben a Ducati 42 000 motorkerékpárt gyártott, bevétele mintegy 480 millió euró volt. A vállalat mintegy 1100 munkatársat foglakoztat. A vállalatot Adriano és Marcello Ducatti 1926-ban alapította Bolognában.A Società Scientifica Radiobrevetti Ducati először rádióalkatrészeket gyártott. 1949-ben kezdődött a motorkerékpárok gyártása. A Ducati Corse versenyzők pedig évtizedek óta aktív szereplői a motorversenyeknek. Az Audi PekingbenAz Audi A6 L e-tron concept![]() Az Audi az Auto China 2012 pekingi autószalonon mutatta be az első e-tron tanulmányát a felsőosztályban, az Audi A6 L e-tron concept tanulmányautót. A kínai igényekhez igazodó hosszú tengelytávú hibridhajtású A6 L e-tron elektromos üzemben akár 80 km megtételére is képes. Az új tanulmány az Audi számára fontos lépés a kínai elektro-mobilitás jövője érdekében. A tanulmány alapjául az Audi legsikeresebb és legtöbbet értékesített prémium modellje az Audi A6 L szolgált. Az Audi a business limuzint Changchunban gyártja közösen a FAW-val. Az elektromos-benzines hajtás mellett az Audi A6 L e-tron concept minden olyan tulajdonsággal rendelkezik, amelyet az autóvásárlók értékelnek az Audiban: presztízs, kényelem és sportosság. A 211 lóerős kétliteres TFSI turbómotor mellé 70 kW-os (95 LE) villanymotort társít, így az autó használható vegyes, csak benzines vagy kizárólag elektromos üzemben is. Der Audi Q3 jinlong yufeng![]() Az Audi a pekingi autószalonon két Q3 alapú járművet is bemutat a publikumnak, a Q3 jinlong yufeng és az RS Q3 tanulmányt. Mindkét modell a kompakt-SUV szabadidő-orientált, dinamikus karakterét közvetíti. 2012 a Sárkány kínai éve. Jinlong yufeng magyarra fordítva annyit jelent, hogy „arany sárkány a szélben”. A tanulmányautó a detroiti showcar és az RS Q3 concept után a kompakt SUV Audi Q3 egy új változata és a névvel a trendi, dinamikus sportra, a kite-szörfre utal. Az Audi sárkánya egy 2,5 literes, soros öthengeres turbómotort használ mintegy 300 lóerős teljesítménnyel, amely 5,5 másodperc alatt gyorsít fel nulláról 100 km/h-ra és tovább a 250 km/h maximális sebességig. Az Audi RS Q3 concept![]() Új tanulmány autóval jelenik meg az Audi Pekingben, a 2012-es Auto China kiállításon. A Q3 alapjaira épült RS Q3 concept egészen különleges formában, egyben következetesen és kimondottan dinamikus módon testesíti meg a kompakt SUV-modellek karakterét. A kékre fényezett Audi RS Q3 concept tulajdonképpen egyfajta téma-tanulmány kiemelkedő dinamikus menettulajdonságokkal. Motorja – egy 265 kW (360 LE) teljesítményű 2.5 TFSI aggregát – illetve kiszélesített karosszériáját 25 milliméterrel mélyebbre süllyesztő sportfutóműve és karakteres optikai stílusjegyei együttesen immár egészen új tartományok felé terjesztik ki a sokoldalú Q3-sorozat képességeit. Hírek az Audi Hungaria világábólAudi Karriernap karbantartó mérnököknek![]() Vállalatunknál naponta 7550 db motor gördül le a gyártósorokról. Berendezéseink folyamatos és hatékony működésén jelenleg több, mint 150 karbantartó mérnök munkatárs dolgozik. Jelenleg közel 10 új munkatársat keresünk villamos karbantartó mérnök és mechanikus karbantartó mérnök munkakörökbe. Tekinktsen be a világ legnagyobb motorgyárának színfalai mögé, ismerkedjen meg a motorgyártás vezetőivel, és vegyen részt egy exkluzív tesztvezetésen! Az Audi Hungaria egy egyedülálló toborzási célú rendezvény keretében szeretne találkozni azon karbantartó mérnök szakemberekkel, akik több éves, karbantartás területén szerzett tapasztalattal rendelkeznek és szívesen megismerkednének az Audi világával. A szakmai előadásokon betekintést nyerhetnek vállalatunk egyes területeinek kulisszái mögé. A programokon találkozhatnak a motorgyártás vezetőivel, így szakmai eszmecserére, tapasztalataik megosztására is lehetőségük lesz. A résztvevők számára nemcsak ismeret bővítést, kapcsolat építési lehetőséget biztosítunk, de garantáljuk, hogy az itt kapott élményekre még nagyon sokáig emlékezni fognak! A rendezvény június 8. 19:00 –tól június 9. 17:00 –ig tart. A rendezvényre meghívottak utazási költségét megtérítjük, illetve részükre szállást biztosítunk. A rendezvényen való részvételhez előzetes regisztráció szükséges, a pályázatokat 2012. május 31-ig várjuk! Bővebb információ és regisztráció: www.audi.hu/karriernap/ Audi International Trainee Program![]() Programunkban újabb nyitott pozíciókra várjuk idén nyáron diplomázó hallgatók illetve frissdiplomás pályázók jelentkezését. A résztvevők az egy éves periódus alatt több szakterületet ismerhetnek meg, ezáltal speciális tudás mellett egyedülálló kapcsolati hálóra tehetnek szert. Olyan pályázók jelentkezését várjuk, akik kiváló tanulmányi eredménnyel, kommunikációképes angolnyelv-tudással valamint maximum egy éves munkatapasztalattal rendelkeznek. Az előszűrést követően a jelölteknek interjúkon, csoportos kiválasztási programokon kell részt venniük. Bővebb információ és jelentkezés: www.audi.hu/trainee/ Audi Hungaria és ETO KC továbbra is együtt a bajnokságban![]() Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. a következő három évben is folytatja főszponzori együttműködését a Győri Audi ETO KC női kézilabdacsapattal. A mai napon írta alá Dr. Johannes Roscheck, az Audi Hungaria pénzügyekért felelős ügyvezető igazgatója és Kelecsényi Ernő, az ETO KC elnöke a vállalat és a kézilabdaklub közötti névadó szponzori szerződés hosszabbítását. „Hosszú távon elköteleztük magunkat a női kézilabdacsapat mellett, és a csapat sikerei igazolják is döntésünk helyességét. Örülünk, hogy prémium járművek és motorok gyártójaként egy nemzetközileg is sikeres csapatot támogathatunk“- mondta Dr. Johannes Roscheck a szerződés aláírásakor. Kelecsényi Ernő, az ETO KC elnöke szerint: „Egy sportklub számára a stratégiai építkezéshez alapvető fontosságú a megbízható, erős partneri háttér. A Győri ETO-nak az Audi támogatása jelenti a lehetőséget, hogy hosszú távon gondolkodhasson, évről évre magasabb célokat tűzhessen ki és valósíthasson meg. Az idén elért sikerek pedig nemcsak a régió, hanem nagy örömünkre az egész ország számára is igazi, világszínvonalú sportélményt eredményeztek.” Az Audi ETO KC ebben a szezonban nyolcszoros magyar bajnokként a 2011/12-es EHF Bajnokok Ligája döntőjébe jutott. Az Audi Hungaria 2006 óta a női kézilabda csapat névadó főszponzora. A vállalat prémium partnerként a pénzügyi támogatás mellett összesen 18 járművet –köztük A3-as modelleket és Q7-est - biztosít a klub menedzsmentjének és játékosainak rendelkezésére. Átadták a győri Széchenyi Egyetemen a Belsőégésű Motorok Tanszék új épületét![]() Tovább fejlődik a győri Széchenyi István Egyetemen (SZE) a Belsőégésű Motorok Tanszék: a mai napon avatták fel a tanszék új épületét, mely az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft., Győr városa és az egyetem együttműködésében valósult meg. Dr. Szekeres Tamás, a Széchenyi István Egyetem rektora hangsúlyozta: „Az ipar és az oktatás közötti intenzív tudástranszfer biztos alapot teremt a jövő számára. Hallgatóinknak jövőbemutató, a munkaerőpiac igényeihez igazodó képzést nyújtunk, és magasan képzett mérnököket bocsátunk az autóipar rendelkezésére.“ „A tudományos elmélet és a vállalati gyakorlat összekapcsolásával olyan szinergiák jönnek létre, amelyeket hasznosíthat mind az oktatás mind a járműipar. Nagyon fontos számunkra, hogy magasan képzett mérnökhallgatókat nyerjünk meg a győri motor-és járműgyár számára“ – mondta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezetésének elnöke a megnyitón. „Ezzel egyidejűleg növeljük a képzés színvonalát, különösen a műszaki területeken. „Ez a projekt is igazolja, hogy milyen sikeres az együttműködés az egyetem, az Audi Hungaria és Győr között közösen használt szlogenünk „A jövő Győrben épül“ jegyében. Csak így érhetjük el célunkat, hogy Győr nemcsak Magyarország, hanem Európa egyik jelentős járműipari, gazdasági és kulturális központja legyen“ – mondta Dr. Somogyi Tivadar, Győr Megyei Jogú Város alpolgármestere. 2011-ben elkészült a tanszéképület első üteme, amelyben egy, a legújabb technológiát képviselő fékpad kapott helyet, így a tanszéken Magyarországon egyedülálló vizsgálati folyamatokkal dolgozhatnak. A második, most elkészült építési ütemben további laborokat és oktatóhelyiségeket alakítottak ki az új épületben, többek között európai uniós alapok támogatásával. A 2008-ban alapított tanszék fő tevékenységi köre a motormechanika és a belsőégésű motorok tribológiája (súrlódás és kopás oktatása). A hallgatók tanulmányaik alatt rendszeresen részt vesznek az Audi Hungaria kutatási-és fejlesztési projektjeiben, amelyek például a szén-dioxid és üzemanyag-csökkentésre, valamint a súrlódás-és kopásvizsgálatra irányulnak. Az Audi Hungaria Járműmérnöki Tanszékcsoporthoz tartozik a Belsőégésű Motorok Tanszék mellett még két további tanszék is - az Anyagtudományi és-technológiai Tanszék, valamint a Járműgyártási Tanszék. Az Audi Hungaria Tanszékcsoport erősíti az Audi konszern és az Audi Hungaria jelenlétét a Széchenyi Egyetem. A tanszékcsoport többek között segíti a tudományos kutatómunkát, a németnyelvű mérnökképzés fejlesztését és a munkaerő-utánpótlás biztosítását az Audi Hungaria számára. Mely rendezvényeken találkozhat vállalatunkkal a tavaszi időszakban?Megismerni valamit csak személyes tapasztalatok útján lehet igazán. Találkozzon velünk személyesen, hogy első kézből kaphasson választ kérdéseire!
A jövő Győrben épül!Aktuális álláshirdetéseinkDiplomával rendelkezőknek
Vezetői pozíciók
Érettségivel, technikusi / szakmunkásbizonyítvánnyal rendelkezőknek
Diplomamunka programok
Gyakornoki állások
|
||||||
![]() |
||||||
|