![]() ![]() |
||||||
Tartalomjegyzék
Hírek az Audi AG világábólIsmét értékesítési növekedésAz AUDI AG-nál májusban is folytatódott az értékesítési adatok növekedése és mintegy 137 200 autó került átadásra, amely 6,4%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához viszonyítva. Különösen az új A3 család és az SUV modellek erősítik a négy karika piacát. Az év első öt hónapja alatt az Audi mintegy 640 200 autót szállított ki a vevőihez és így az értékesítési darabszám az előző év azonos időszakához viszonyítva 6,7%-ot emelkedett. Jelentős növekedés mutatkozott májusban az amerikai értékesítési régióban, ahol mintegy 18 000 egységgel az értékesítés 17,9%-kal növekedett. Emellett a dél-amerikai régióban 29,9%-kal emelkedett az eladás, az észak-amerikai régióban pedig 16,7%-kal. Ebben a legjelentősebb szerepet az USA-i eladási adatok játszották. Európában a nehéz gazdasági körülmények hatására májusban 65 500 járművet értékesítettek, amely az előző év azonos hónapjához viszonyítva 3,4%-os csökkenést mutat. Oroszországban az eladott autók száma 3,3%-al 3151 egységre növekedett. Jelentős növekedést figyeltek meg az Egyesült Királyságban is. Ott 11 952 autó értékesítésével 19,3%-os emelkedés figyelhető meg. Az ázsiai és csendes-óceáni régióban is kétszámjegyű növekedés ment végbe, így 17,5%-kal mintegy 48 900 egységre emelkedett az eladott autók száma. Ebbe elsősorban a kínai piacnak van fontos szerepe. Az ottani Audi kereskedők 42 140 autót adtak át a vevőknek, amely 16,2%-os növekedést jelent. Audi nyerte a legjobb online kommunikációért járó díjat NémetországbanAz AUDI AG-t a berlini „Kino International”-ban megrendezett online kommunikációt értékelő németországi díjkiosztón az „Év online stratégiája“ és az „Év közösségi média kampánya“ díjjal tüntették ki. 2011 óta a „Pressesprecher“ magazin évente kiosztja az online kommunikációt értékelő díjakat Németországban, és ezzel tünteti ki a digitális kommunikációs teljesítményt és munkát. „Nagyon örülünk ennek a kitüntetésnek. Ez mutatja, hogy azzal a döntéssel, hogy a közösségi médiát teljesen beolvasztjuk a kommunikációs stratégiánkba, jó úton járunk“, mondta Toni Melfi, az AUDI AG kommunikációért felelős vezetője. Az Audi kommunikációjának fontos alappillére lett a márciusi éves sajtótájékoztatókor elindított Audi Newsroom. Ezen a portálon az újságírók, bloggerek és online híradók megtalálnak minden aktuális témát egy pillantás alatt. Márciusban az Audi Kommunikation Facebook oldala is elindult. Az oldal indulása óta 2 hónap alatt több mint 20 000 felhasználó kattintott a „Like“ gombra és így az oldal rajongójává vált. Az Audi 2,5 literes TFSI erőforrása „Az év nemzetközi motorja”Ingolstadt/Stuttgart, 2013. június 5. – Az Audi 2,5 literes TFSI motorja 2013-ban is „Az év nemzetközi motorja” lett a 2,0-2,5 liter közötti hengerűrtartalom kategóriában. Az egész világból érkező 87 szakújságíró választotta a legjobbnak ezt az erőforrást. Ezzel a motor immár negyedik alkalommal nyeri el ezt a díjat. A 2,5 literes motor a TT RS Coupéban és Roadsterben az Audi két alapvető innovatív technikáját vonultatja fel: a turbófeltöltést és a közvetlen benzinbefecskendezést. Ezek segítették az Audit a győzelemhez. „A TT RS az egyik legmeggyőzőbb sportautó a piacon. A motor hangja és ereje azt az érzést nyújtják a sofőrnek, mintha egy ralin lenne” – hangzott el a zsűri véleménye. Az Audi TT RS plus Coupénél és Roadsternél a 2.480 köbcentiméter összlökettérfogatú konstrukció az 5.500 és 6.700 percenkénti fordulatszám közötti tartományon adja le 265 kW-os (360 LE) legnagyobb teljesítményét, míg 465 newtonméter maximális forgatónyomatéka 1.650 és 5.400 fordulat között mindvégig a vezető rendelkezésére áll. Az Audi TT RS Coupé 4,1 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra (a Roadster 4,2 másodperc alatt), és akár 280 a kilométer/órás végsebesség is elérhető. Újabb díjával az Audi TFSI-technikája sorozatban immár kilencedik kategóriagyőzelmét szerezte a nemzetközi „Év Motorja” („International Engine of the Year“) szavazások sorában. 2005 és 2009 közt az 1,8-2,0 literes kategóriában rendre az Audi 2.0 TFSI erőforrása diadalmaskodott. A 2,5 literes TFSI erőforrás hajtja majd az RS Q3-at is, ami 2013 őszén kerül piacra. A 310 lóerős motor átlagosan 8,8 litert fogyaszt 100 kilométeren. Le Mans: első helyen végzett az Audi R18 e-tron quattro![]() A négy karika tizenkettedik győzelméért kemény küzdelem folyt. A szabályok változása óta a három Audi R18 e-tron egy feltöltéssel átlagosan két körrel kevesebbet tudott csak megtenni mint a fő konkurens Toyota autói. A boxutcában töltött több időt az Audi pilótáinak a pályán kellett behozni – mindezt sokszor egészen szélsőséges időjárási viszonyok mellett. A verseny során többször is eleredt az eső, aminek számos baleset és összesen tizenegy biztonsági bevetés lett a vége. A három R18 e-tron quattro, amelyek elöl elektromos meghajtású tengellyel rendelkeznek, a mezőnyben a leggyorsabb és egyben leghatékonyabb autóknak bizonyultak: a Michelin legtisztább, leggyorsabb és egyben leghatékonyabb prototípusért járó Green X Challenge különdíját is az Audi nyerte. „A Le Mans-i versenyen szerzett tizenkettedik nyereségünket mérnökeink újító szenvedélyének, a csapat teljes odaadásának és persze a pilóták erős idegeinek köszönhetjük. Mindannyiuknak szívből gratulálok ehhez a sikerhez!“ – mondta az igazgatótanács elnöke, Rupert Stadler, aki a versenyt a helyszínen követte. Hírek az Audi Hungaria világábólMegkezdődött a sorozatgyártás az Audi Hungaria új járműgyárábanÚj fejezet kezdődött az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. 20 éves sikertörténetében: 2013. június 12-én Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke, Prof. Dr. Martin Winterkorn, a Volkswagen AG igazgatótanácsának elnöke és Rupert Stadler, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke elindították az Audi A3 Limousine sorozatgyártását. Az Audi több mint kétmillió négyzetméteren, mindössze két év alatt építette fel Győrben a teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárát présüzemmel, karosszériaüzemmel, lakkozóval és járműszereldével. Az autógyártó összesen több mint 270 milliárd forintot fordított az építési munkálatokra, innovatív gyártó berendezésekre és az infrastruktúra kiépítésére. Az Audi Hungaria ebben az évben ünnepli fennállásának 20 éves jubileumát. 1993 óta a vállalat a világ legnagyobb motorgyárává fejlődött és a Volkswagen Konszern márkái számára szállít erőforrásokat. Az Audi TT összeszerelése 1998-ban kezdődött. Eddig a győri gyárban az ingolstadti telephellyel kooperációs gyártás keretében szerelték össze az Audi TT Coupé, TT Roadster, Audi A3 Cabriolet és RS 3 Sportback modelleket. Az új járműgyárban ma kezdődött meg az Audi A3 Limousine sorozatgyártása. Ez az első modell, amelynek teljes gyártási folyamata Magyarországon valósul meg. A jövőben Győrben évente 125 000 autó hagyja el a gyártósort. „A motorgyártástól a teljes gyártási folyamatot lefedő járműgyárig az Audi Hungaria folyamatosan fejlődött“ – hangsúlyozta Frank Dreves, az AUDI AG termelésért felelős igazgatótanácsi tagja, az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. felügyelőbizottságának elnöke. „Győr rendkívül vonzó gyártó telephelyként, motivált munkatársakkal, prémium minőségű termékek gyártójaként az elmúlt 20 évben folyamatosan bizonyított.“ Az A3 Limousine-nal az Audi egy új modellel jelenik meg a prémium-kompakt osztályban, az egyik legjobban növekvő globális piaci szegmensben. A legfontosabb piacokon, mint az USA és Kína a kereslet jelentősen nő a prémium-kompakt járművek iránt. Ott 2014 tavaszán kerül az A3 Limousine a piacra, az európai értékesítőkhöz a modell ez év őszén érkezik. Németországban néhány nappal ezelőtt kezdődött meg az előértékesítés. A dinamikus négyajtós az A3 modellsorozat valamennyi erősségét egyesíti a könnyűépítésnek köszönhető alacsony tömegtől, az erős és nagy hatékonyságú hajtásrendszeren át, a high-end infotainment-berendezésekig és vezetést-támogató rendszerekig. „Nagyon sokat jelent számunkra, hogy a mai naptól ezt a nagyszerű autót teljes egészében Győrben gyárthatjuk“ – mondta Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezető igazgatója. „Biztos és a legvonzóbb munkahelyeket kínáló vállalat vagyunk, a régió gazdasági motorja és Magyarország vezető exportőre.“ „Az első Németországon kívüli Audi gyár felépítésével Győrben a vállalat 20 évvel ezelőtt fontos lépést tett a márka nemzetközivé válásának útján. A telephelyek munkatársi létszámának növekedése igazolja a döntés helyességét. A jövőben is tovább növekszünk az Audi Hungaria munkatársaival együtt” – hangsúlyozta beszédében Peter Mosch, az AUDI AG Üzemi Tanácsának elnöke. Az új járműgyár felépítésénél nagy hangsúlyt helyeztek a környezetkímélő eljárásokra és az erőforrások fenntartható használatára. Ezért alkalmaz az Audi jövőbe mutató környezetvédelmi technológiákat: a lakkozóban például úgynevezett száraz leválasztással csökken a szilárd emisszió mennyisége. Ezzel a módszerrel a hagyományos vízleválasztó technikával szemben akár 50 százalékkal csökkenthető a felhasznált energia mennyisége. Egy további levegőtisztaság-védelmi technológia lehetővé teszi az oldószer-kibocsátás több mint 70 százalékkal való csökkentését. A gyártásban is hatékony és ergonomikus berendezéseket használnak. A présüzemben erőforrás-kímélő módon lehetőség van a gyártásban felhasznált energia visszanyerésére, míg a járműszereldei munkatársak a karosszériát szállító berendezést magasságukhoz állíthatják. Az új gyárral az Audi Hungaria összterülete duplájára, mintegy négymillió négyzetméterre növekedett. A vállalat alapítása óta az autógyártó összesen 5,7 milliárd euró értékű beruházást valósított meg Győrben. Az Audi az ország legnagyobb külföldi befektetője, és ezzel jelentős mértékben hozzájárul a magyar gazdaság fejlődéséhez. A „BME Formula Racing Team” versenyautója az Audi Hungaria támogatásávalMájus 16-án a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem hallgatóiból álló „BME FRT” több mint 60 fős csapata bemutatta a nagyközönségnek a 2013-as Formula Student versenysorozatra fejlesztett autóját. Az elektromos hajtású, de benzinmotorosra is átalakítható, karbon kompozit monocoque vázas FREC03-as modell építését az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. kiemelt szponzorként támogatta. A BME csapata mellett a vállalat támogatja a Széchenyi István Egyetem SZEngine Formula Student csapatát is. A SZEngine csapat az Audi Hungaria Belsőégésű Motorok Tanszék és az Audi Hungaria Motorfejlesztés területének támogatásával tervezte és építette meg teljesen egyedi, Formula Student versenyszámaira optimalizált motorját, amelyet 2012 novemberében mutatott be a nagyközönségnek. Az Audi Hungaria 2010 óta főszponzora a Győrben megrendezésre kerülő Formula Student Hungary versenynek, amelyen hazai valamint külföldi egyetemistákból és főiskolásokból álló csapatok állnak rajthoz saját építésű, innovatív technológiákat felvonultató járműveikkel. A vállalat célja, hogy elősegítse a gyakorlatorientált képzést a hazai műszaki egyetemeken. A verseny által már tanulmányaik alatt felveheti és kiépítheti a kapcsolatot a jövő mérnökeivel. A csapatokból évről évre kikerülő mérnökhallgatók, frissdiplomások olyan projektmunka-és konstrukciós tapasztalattal rendelkeznek, amely az Audi Hungaria számára kiemelt jelentőségű a mérnök-utánpótlás biztosításában. A szponzoráció célja, hogy a csapatok („BME FRT” és „SZEngine”) tagjai közül minél többen nyerjenek felvételt gyakornokként és munkatársként a vállalathoz. Gyakornokok az Audi Hungariánál: rekordlétszám![]() Nagy népszerűségnek örvend az Audi Hungaria a főiskolások és egyetemisták körében: elsőként a vállalat történetében több mint 300 gyakornok van egy időben a fedélzeten. A négykarikás autógyártó iránti nagy érdeklődésnek jó oka van. A vállalatnál csak az elmúlt évben több mint száz gyakornok kapott munkaszerződést. „Meggyőződésem, hogy a hallgatók számára az Audi Hungariánál töltött gyakorlat a legjobb választás. Itt kezdettől fogva vonzó utánpótlás-programunk részévé válnak, ahol szakmai feladatokat és támogatást kapnak“- nyilatkozta Dr. Knáb Erzsébet, személyügyért felelős ügyvezető igazgató. „Személyügyi stratégiánk nagyon fontos része, hogy a legjobb fiatal tehetségeket a vállalathoz kössük. A tapasztalat azt mutatja, hogy az elkötelezett gyakornokokkal motivált munkatársakat nyerünk. Általuk biztosítottak a haladás és siker feltételei a győri Audinál.” A szakmai gyakorlat során a hallgatók vállalati projekteken dolgoznak. A szakmai oktatáson kívül nem szakmai tréningek is a gyakornoki program részét képezik, így például kommunikációs készségek és nyelvismeret fejlesztése. Az egyetemi kooperáció jelentős szerepet tölt be a vállalat személyügyi stratégiájában, amelyből minden résztvevő profitál: a gyakornokok, az egyetemek és az Audi Hungaria is. Többek között az összehangolt utánpótlásprogramjainak köszönhetően a vállalat 2013-ban immár ötödik alkalommal nyerte el a „Legvonzóbb Munkáltató“ címet Magyarországon. Szakmunkástanulóból munkatárs: 140 fiatal kezdi karrierjét az Audi Hungariánál![]() Az Audi Hungariánál 140 szakmunkástanuló tett sikeres vizsgát a duális szakképzés keretein belül. Egyúttal megkezdik szakmai pályafutásukat az Audi Hungariánál. Ezzel egyidejűleg több mint 150 tanuló kezdi meg gyakorlati képzését a vállalatnál és sajátíthatja el a 13 elektronika- és fémipari szakma egyikét. „Az Audi Hungaria sikertörténetéhez magasan képzett munkatársakra van szükségünk“, - nyilatkozta Dr. Knáb Erzsébet, személyügyekért felelős ügyvezető igazgató. „Tanulóink számára kiváló képzési- és karrierlehetőséget nyújtunk. Szakmunkástanulóink felvételével biztosítjuk szakember-utánpótlásunkat is”. Az új szakmunkástanulók az Audi Hungaria különböző területein végzik gyakorlatukat, így például a motorgyártásban, a járműgyárban és a szerszámgyárban, ahol elsajátíthatják többek között a fényező, szerszámkészítő, mechatronikai műszerész, elektronikai műszerész, karosszérialakatos, autógyártó, gépi forgácsoló, autószerelő vagy autóelektronikai műszerész szakma fortélyait. A szakmunkástanulók már a szakképzés során megismernek a vállalat oktatóközpontjában high-tech gyártóberendezéseket. A több mint 2600 négyzetméteres oktatóközpontban robotkabinok és IT-oktató szobák mellett a legmodernebb laborok és szakmai helyiségek találhatók az elektronika, pneumatika, hajtástechnika, autódiagnosztika, karosszéria- és járműtechnika területek számára. A szakmunkás képzés keretein belül a vállalat évek óta sikeres együttműködést folytat a Lukács Sándor Mechatronikai és Gépészeti Szakképző Iskola és Kollégiummal, a Pattantyús Ábrahám Géza Ipari Szakközépiskola és Általános Művelődési Központtal és a Kossuth Lajos Ipari Szakközép-, Szakiskola és Kollégiummal. A hosszú távú utánpótlás-stratégia célja, hogy jól képzett szakmunkástanulókat nyerjen a vállalat. A program kezdete – 2001– óta több mint 1300 munkatárs vett részt a képzésben. Az Audi Hungaria nemcsak Magyarország „Legvonzóbb Munkáltatója”, hanem egyben a legtöbb szakmunkásképző helyet biztosító vállalat is a régióban. Adomány az árvízi károk helyreállításához az Audi Hungariától Győr városának![]() Az AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. segít az árvíz által különösen sújtott területeken Győrben. A mai napon Thomas Faustmann, az Audi Hungaria ügyvezető igazgatója jelképesen átnyújtotta a vállalat adományát, 75 millió forintot Borkai Zsoltnak, Győr Megyei Jogú Város Polgármesterének. Az összeget az árvíz által okozott károk helyreállítására használja fel a város. A vállalat, Győr és a magyar gazdaság kiemelkedő szereplőjeként és prémium autók gyártójaként magától értetődőnek tartja, hogy a társadalom integráns tagjaként működjön. Ennek megfelelően a nehéz helyzetekben is segít a bajba jutottakon és felelősséget vállal az itt élők jövőjéért. Audi International Trainee ProgramFrissdiplomás vagy? A program során a résztvevő pályakezdők előre meghatározott fejlesztési lépcsőket járnak végig. Az egyéves periódus soránolyan tapasztalatra, tudásra és kapcsolati hálóra tesznek szert, melyek birtokában speciális tudást igénylő munkakörben tudják folytatni karrierjüket cégünknél. Az Audi Trainee Programba felvételt nyerő kollégának határozatlan idejű munkaszerződést kínálunk. Mitől különleges az Audi Trainee Program?
Általános elvárások az Audi Trainee Programban való részvételhez:
Jelenleg aktuális pozíciónk: Bővebb információ: Égel Katalin Kövessen minket Facebook oldalunkon is! Nap mint nap tájékoztatjuk követőinket aktuális állásajánlatainkról, rendezvényeinkről és a vállalatunkkal kapcsolatos újdonságokról. Legyen Ön is követőnk, és értesüljön első kézből az Audi Hungaria Motor Kft. karrierrel kapcsolatos híreiről. A jövő Győrben épül!Aktuális álláshirdetésekKözépfokú végzettséggel rendelkezőknek ajánlott pozíciók: Felsőfokú végzettséggel rendelkezőknek ajánlott pozíciók:
Amennyiben érdeklődik állásajánlataink iránt,kérem az alábbi linken tekintse meg megújult pályázati rendszerünket,melyben könnyen megtalálhatja a végzettségének és tapasztalatának megfelelő pozíciókat. |
||||||
![]() |
||||||
|