Az automatizálás jegyében helyezték üzembe a vállalatnál a négyhengeres benzinmotorok területén azt a robotállomást, mely a befecskendezőket, azaz injektorokat helyezi a hengerfejbe. A behelyezés előtt kamerás ellenőrzés, valamint fotó is készül minden egyes injektorról. Közel 680 munkatárs dolgozik ezeken a gyártósorokon, ahol körülbelül fél percenként hagyja el egy új R4 Otto TSI EVO2 típusú motor a gyártósort. A projektnek köszönhetően egy manuális munkahelyet automatizáltak, így csökkentve az ergonómiailag kedvezőtlen munkahelyek számát.
Emellett egy korábban félautomata munkaállomást is automatizáltak a győri szakemberek: a naponta 8 000 gyújtógyertyát kezelő állomáson egy manipulátor, egy robot és egy csavarozóállomás dolgoznak egy cellában, melyek segítségével a gyújtógyertyák automatizált folyamat során kerülnek három- és négyhengeres motorokba. A manipulátor motortípustól függően kiválasztja a gyújtógyertyát, melyet előkészít a köztes tárolóba. A robot ezt követően átveszi a köztes tárolót és a gyertyákat beilleszti a csavarozóállomás orsóiba, mely végül behelyezi és becsavarozza a hengerfejbe a gyújtógyertyát. A területek közti információcserének köszönhetően egy másik területen már jól bevált megoldás került bevezetésre az EA211 motorszereldében.
Az Audi Hungaria a világ egyik legnagyobb motorgyára: a vállalat munkatársai 2023-ban összesen 1 660 425 járműhajtást gyártottak, melyek közül 114 058 elektromos hajtás volt. A vállalat a 2023-as évben kezdte el a Premium Platform Electric (PPE) elektromos motorcsalád szériagyártását, a 2024-es évben pedig folytatja az MEBeco hajtások gyártására való felkészülést.