Krén Péter: 14 éve a munkába járási szolgáltatások élvonalában #OnThisDay

Krén Péter: 14 éve a munkába járási szolgáltatások élvonalában #OnThisDay
Krén Péter: 14 éve a munkába járási szolgáltatások élvonalában #OnThisDay

2025. 03. 07.

Március 7-én ünnepli 14. évfordulóját Krén Péter, mint az Audi Hungaria munkatársa. A jelenleg HR szakreferensként dolgozó Pétert első napjáról, az elmúlt évek legemlékezetesebb projektjeiről és a munkába járási szolgáltatások fontosságáról kérdeztük.

Milyen érzés volt első nap belépni a gyárkapun?

Krén Péter: Az első napom az Audi Hungariánál 2011. március 7-én volt. Előtte csupán kétszer jártama gyárban az interjúk során. A Pipacs névre keresztelt vállalati rendezvényközpontban volt még a beállítási napom, ahol leendő kollégáim érkeztek eligazítani a közel száz új beálló munkatársat, köztük engem is. Annyira gyorsan ment minden, hogy rá egy hónapra, a következő beállítási napon már én is az új beállókat fogadtam, mint a munkába járással kapcsolatos szolgáltatások felelőse.

Mi volt a legemlékezetesebb projekt, amiben részed volt a vállalatnál?

KP: A HR Szolgáltatások területén dolgozom, ahol az Audi Hungaria által közlekedtetett szerződéses járatok koordinációjáért, a munkába járással kapcsolatos költségtérítésekért és a bérszámfejtésért felelek. Ezen fontos feladatok mellett részt vettem a járműgyár építéséhez kapcsolódó buszos infrastruktúra megtervezésében is, amely az egyik legemlékezetesebb pillanatom volt az itt eltöltött idő alatt.

2013-ben kezdődött el az a projekt, ami az új járműgyár bővülésével egyidejűleg a szerződéses buszhálózat fejlesztését tűzte ki célul. A projektben számos vállalati szakterület, a munkavállalói érdekképviselet és Győr városa is részt vett, így már idejekorán nagy tapasztalatra tettem szert a munkába járás kapcsán felmerülő infrastrukturális fejlesztésekben. A 2015-ben átadott új buszhálózat talán legnagyobb előnye az volt, hogy a szerződéses járatok már a gyár területére is behajthattak, így az audis kollégák munkába érése szinte háztól házig biztosított volt.
 

Mire vagy a legbüszkébb az audis pályafutásodból?

KP: Talán a legnagyobb sikerem az online buszkövető alkalmazás és utasszámláló rendszer bevezetése volt. 2022-ben startolt el egy buszos mobilapplikáció, melyen keresztül a munkavállalók saját eszközükön, élőben láthatják, hogy hol van pontosan az autóbusz és mikorra várható az érkezése az adott buszmegállóba az online menetrend alapján.

A buszkövető rendszer persze nem csak a buszokon utazók mindennapjait könnyíti meg, hanem lehetőséget nyújt további fejlesztési potenciálok azonosítására is. A mobilapplikáció bevezetésével egyidejűleg honosításra került egy reklamációkezelő funkció is, melynek segítségével látható, hogy a szóban forgó buszjárat tartotta-e a menetrendet, illetve megállt-e a számára kijelölt buszmegállóban. Ezen felül pedig a buszokon létesített kártyaolvasó berendezésekkel pontos képet kapunk a járatok kihasználtságáról és ha szükséges, akkor tudunk bővíteni az aktív utaslétszám alapján.

Büszke vagyok arra, hogy a munkába járást segítő innovációk az egész vállalat számára jelentős előrelépést jelentenek.
 

Miért választottad az Audi Hungariát? Miért ajánlanád másoknak?

KP: Az Audi Hungaria azért is vonzó munkahely, mert kiváló munkakörülményeket, juttatási csomagot és szakmai fejlődési lehetőségeket kínál. 14 éve tartó pályafutásom a vállalatnál jól mutatja, milyen lehetőségek rejlenek akár egy ekkora szervezetben is, ha a benne dolgozó munkatársak törekednek az innovációra és csapatban gondolkodnak. Az Audi Hungaria nemcsak egy munkahely, hanem egy közösség is, ahol a szakmai és személyes fejlődés egyaránt biztosított.

 

Az Audi Hungaria munkába járási szolgáltatása számokban

Az Audi Hungaria kiterjedt munkába járási szolgáltatásokat kínál dolgozóinak, hogy megkönnyítse a mindennapi közlekedést a gyár és az otthon között.

 

  • A vállalat összesen 39 vonalat üzemeltet a motorgyári és járműgyári műszakokhoz igazítva, ebből 11-et Győrön belül.
  • Összesen 192 településre terjed ki a vállalat vonalhálózata.
  • 4500 Audi Hungaria dolgozó él a szerződéses járatok által nyújtott lehetőséggel, emellett 79 munkatárs használja a Budapest és Győr között közlekedő szerződéses kisbuszokat.
  • A helyközi autóbuszokra váltott papírbérletek száma 1500, míg a vonatokra váltott papírbérletek száma 160.
  • Az éves futott kilométerek száma eléri a 7 milliót.
     

Kijelenthető, hogy ebben a nagyságrendben egyedülálló az Audi Hungaria által kínált szolgáltatás Magyarországon.

Vissza az előző oldalra

Kapcsolat

Cím
9027 Győr, Audi Hungária út 1.

Telefon
+ 36 96 66 8888
E-mail


Aktuális híreinket a Hírek oldalon olvashatja.

Amennyiben a sajtóanyagokkal kapcsolatban további információra van szüksége, kérjük forduljon a Vállalati kommunikáció területének munkatársaihoz.

Kapcsolatfelvételi űrlap